اصفهان؛

بازدیدگردشگران 68 کشور جهان از کاشان

مسوول کمیته استخراج و پردازش آمار و اطلاعات کاشان از افزایش 62 درصدی ورود گردشگران خارجی به این شهر با بازدید 68 کشور از پانزدهم فروردین ماه تا پانزدهم خرداد ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا عبدالله زاده، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : 16 هزار و 321 گردشگری خارجی در این مدت وارد شهرستان کاشان شدند د درحالی که این رقم در مدت مشابه آن در سال قبل 10 هزار و 314 نفر بود.
 
وی با اشاره به انتخاب بازدید گردشگران خارجی 68 کشور جهان از کاشان افزود:فرانسوی ها با بیش از 6 هزار گردشگر به عنوان بیشترین بازدیدکنندگان، سهم 37 درصدی را به خود اختصاص دادند.

 

دبیر کمیته گردشگری الکترونیک شهرستان کاشان تاکید کرد: پس از فرانسه کشورهای آلمان،ایتالیا و هلند به ترتیب در صدر  این آمار قرار دارند.

 

عبداله‌زاده افزود :گردشگران کشورهای اسپانیا، چین، هنگ کنگ، بلژیک، سوئیس، انگلیس و تایلند نیز در جایگاه های بعدی ورود به کاشان قرار گرفته اند.

 

وی تصریح‌کرد :شهرستان کاشان بیش از یک هزار و 700 اثر تاریخی شناسایی شده دارد که از این تعداد تاکنون213 بنای تاریخی در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.
به‌گفته‌وی،  باغ تاریخی فین کاشان در سال 1390 در فهرست یونسکو به ثبت جهانی رسید.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.