شیراز؛

1600 مدرسه فارس آماده میزبانی مسافران تابستانی

بیش از هزار و ۶۰۰ کلاس درس در قالب بیش از ۲۲۰ مدرسه استان فارس برای اسکان زائران و مهمانان فرهنگی در تابستان پیش بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غلامعلی حق شناس معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس گفت: ستاد اسکان تابستانه فرهنگیان استان فارس،با بیش از هزار و ۶۰۰ کلاس درس در قالب بیش از ۲۲۰ مدرسه آماده اسکان زائران و مهمانان فرهنگی در تابستان است.
 
حق شناس افزود: علاوه بر مدارس و کلاس‌های درس، بیش از صد اتاق به شکل ویژه نیز در خوابگاه‌های دانش آموزی آمادگی ارائه خدمت به فرهنگیان و همراهان آنان را دارد.
 
وی ادامه داد: این تعداد فضای آماده شده ظرفیت پذیرش مهمانان در تابستان را به اندازه هشت هزار و ۵۰۰ نفر در شبانه روز ایجاد کرده است.
 
حق شناس با اشاره به اینکه در تابستان به نسبت ایام نوروز حدود ۱۰ درصد ظرفیت پذیرش استفاده می‌شود، اظهار داشت: در شهر شیراز نیز ۶۰۰ کلاس درس در قالب ۸۰ مدرسه با ظرفیت پذیرش بیش از سه هزار و ۵۰۰ مهمان در شبانه روز آماده شده است.
 
وی بیان کرد: در استان ۵۵ پایگاه و در شیراز هم یک پایگاه استقبال و پذیرش میهمانان تابستانی دایر شده که ۵۶۰ نفر عوامل اجرایی از ۲۵ خرداد تا ۲۰ شهریور آماده پذیرش و اسکان مسافران، میهمانان و زائران تابستانی فرهنگی در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش استان خواهند بود.
 
حق شناس با بیان اینکه رزور اینترنتی اسکان در استان آغاز شده، افزود: فرهنگیانی که قصد سفر به استان فارس را دارند با مراجعه به سامانه مهمانان فرهنگی به آدرس اینترنتی www.eskan.medu.ir می‌توانند نسبت به رزرو محل اسکان اقدام کنند.
 
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: پایگاه مرکزی پذیرش و اسکان مهمانان تابستانی استان فارس، در شیراز خیابان حر، روبروی باشگاه فرهنگیان - دبستان ابوریحان واقع شده است که فرهنگیان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پذیرش می‌توانند با تلفن ۳۲۲۷۹۷۳۸ - ۰۷۱ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار