کرمانشاه؛

صادرات ۴۲ هزار تن ذرت از استان به استان های دیگر کشور

مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه در رابطه با ذرت خریداری شده گفت: ۲۰ هزار تن در داخل استان نگهداری شد و ۴۲ هزار تن به استان های دیگر صادر شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛پرویزی فر مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت : از ۲۰۰ میلیارد تومان پول ذرت و گندم، ۵۳ میلیارد تومان یارانه به کشاورزان پرداخت شده است.
 
پرویزی فر به ۴۲ مرکز جمع آوری جو در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع توانستیم ۱۲۰ هزار تن جو جمع آوری کنیم که از این مقدار ۶۴ هزار تن را بخش پشتیبانی امور دام خریداری کرده است.
 
وی بیان کرد: طی امسال ۳۷ مرکز برای جمع آوری جو در نظر گرفتیم که با ۱۶ مرکز قرار داد بستیم و ۱۳ مرکز آن راه اندازی شده و می توان گفت هر شهرستان هم یک مرکز راه اندازی شده است که کشاورزان می توانند محصولات جو را به آنها تحویل دهند.
 
مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه، یکی از مهم ترین اقدامات برای فروش در بورس را ثبت اطلاعات بهره برداران در سامانه دانست و گفت: تا کنون موفق شدیم اطلاعات ۱۲ هزار بهره بردار را در سامانه ثبت کنیم.
 
پرویزی فر گفت : تا کنون ۱۰۰۰ تن جو جمع آوری شده که ۳۰۰ تن در بورس عرضه شده و پول آن طی دو سه روز آینده به کشاورزان پرداخت خواهد شد.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار