ساری؛

کشف کالای قاچاق میلیونی در شهرستان قائم شهر

کالای قاچاق به ارزش 160 میلیون ریال در شهرستان قائم شهر کشف شد.

سرهنگ مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  از کشف 3 دستگاه کولر گازی و 36 جفت صندل قاچاف به ارزش 160 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد .

وی گفت: در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی دو عامل فروش کالای قاچاق در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهمان را در دو عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند .

سرهنگ مرادی گفت: در بازرسی از منزل و محل نگهداری کالاهای قاچاق توسط این متهمان 3 دستگاه کولر گازی و 36 جفت کفش و صندل خارجی قاچاق کشف شد .

وی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر 160 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: کالاهای قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

سرهنگ مرادی با اشاره به این که خرید کالاهای خارجی قاچاق ضمن این که از استانداردها و کیفیت لازم برخوردار نیستند، موجب رواج بیکاری و ضربه به اقتصاد کشور می شوند، از شهروندان خواست: ضمن خودداری از خرید و مصرف کالاهای خارجی در صورت شناسایی افرادی که اقدام به واردات کالاهای قاچاق می کنند مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.