کرمان؛

دیدار رده بندی و فینال مسابقات زورخانه ای در کرمان

سرپرست مسابقات تیمی زورخانه ای و هنرهای فردی جام رمضان، یادواره پهلوان شهید "علی اصغر مولا" از برگزاری دیدار رده بندی و فینال مسابقات زورخانه ای طی 28 و 29 خرداد جاری در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هادی طالبی گفت: دو تیم علی ابن ابیطالب ماهان و علی ابن موسی الرضا کرمان شب یکشنبه ۲۸ خرداد به مصاف هم می روند تا مسابقه رده بندی برای سوم و چهارمی را انجام دهند.

وی افزود: دو تیم پیرایش آرش و جهاد کشاورزی نیز در شب دوشنبه ۲۹ خرداد فینال این رقابت ها را برگزار می کنند.

طالبی با اعلام اینکه مراسم اختتامیه و توزیع جوایز، شب سه شنبه ۳۰ خرداد با حضور تیم ها و مسئولان استانی و شهر کرمان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه، تیم جانبازان و معلولان به مربیگری استاد مجید حسین نژاد که در مسابقات کشوری، رشته تیمی زورخانه ای و هنرهای فردی اول شد به اجرای حرکات ورزشی می پردازد.

سرپرست مسابقات تیمی زورخانه ای و هنرهای فردی جام رمضان یادواره پهلوان شهید علی اصغر مولا ، با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه با حضور خانواده پهلوان شهید "علی اصغر مولا" برگزار می شود، تصریح کرد: حضور در مراسم برای عموم آقایان و بانوان آزاد است.

طالبی یادآور شد: در این دور از مسابقات به تیم اول حکم مدال وکاپ قهرمانی به همراه مبلغ سی میلیون ریال، تیم دوم حکم مدال و کاپ نایب قهرمانی به همراه مبلغ بیست و دومیلیون و پانصد هزار ریال و تیم سوم نیز حکم مدال و کاپ سومی به همراه پانزده میلیون ریال تعلق می گیرد.

وی افزود: کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به صلاحدید مسئولان برگزار کننده مسابقات به یکی از تیم های شرکت کننده اهدا می شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار