اهواز؛

کاهش مصرف برق با رعایت الگوی مصرف

رییس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از مردم خواست به منظور پایداری شبکه برق در مصرف این نعمت الهی صرفه جویی نمایند.

کاهش مصرف برق با رعایت الگوی مصرفبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ علیرضا شکرخدایی، رییس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در این خصوص بیان کرد: در مناطقی که مشترکان آن‌ها الگوی مصرف برق را در ساعات پیک رعایت نکنند، شاهد قطعی برق خواهیم بود.

وی اذعان داشت: شهروندان به خاطر رفاه حال مردم روزه ‌دار در ساعت پیک مصرف بدرستی الگوی مصرف را رعایت کنند و تنها کولرهایی را که موردنیاز آن‌ها است، روشن کنند.

شکرخدایی با اشاره به قطعی برق در اثر استفاده نادرست و خارج از الگوی مصرف، اظهار کرد: زمانی که بار بالا می‌رود، کابلی که خطوط را به هم متصل می‌کند و در اصطلاح به آن "جمپر" می‌گویند، می‌سوزد.

رییس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: وقتی که جمپر می‌سوزد، گروه باید در محل حضور یافته و نسبت به تعویض آن اقدام کند تا بتوان برق خط را وصل کرد؛ بنابراین مردم با رعایت الگوی مصرف می‌توانند به کاهش قطعی برق در اهواز کمک کنند.

وی بیان داشت: مردم در ساعات پیک مصرف که از 13 تا 17 بعدازظهر و از زمان غروب آفتاب تا ساعت 23 شب است، به رعایت الگوی مصرف بپردازند، زیرا در مناطقی که مشترکان آن‌ها الگوی مصرف برق را در ساعات پیک مصرف رعایت نکنند، شاهد قطعی برق خواهیم بود.

علیرضا شکرخدایی خاطرنشان کرد: امروز در منطقه کمپلو شاهد 2 مورد قطعی برق به دلیل سوختگی جمپر بودیم که در اثر رعایت نکردن الگوی مصرف توسط مشترکان به وجود آمد و با حضور نیروها در منطقه این مشکل حل شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.