فروزمرنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

حمایت بیش از 2 هزار حامی از فرزندان ایتام و محسنین

سرپرست کمیته امداد شهرستان اسلامشهر گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ حامی از ایتام و یک هزار و ۶۰۰ حامی از فرزندان مشمول طرح محسنین در این شهرستان حمایت می کنند.

کامل فیروزمرنی سرپرست کمیته امداد شهرستان اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در سال ۹۵ تعداد ۴۲۰ حامی جدید در طرح اکرام برای کمک به فرزندان ایتام و محسنین این شهرستان ثبت نام کرده اند که میزان کمک های اهدایی از سوی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین نسبت به سال ۹۴ از رشد ۱۳ درصدی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه متوسط سرانه دریافت نقدی ماهیانه برای هر یتیم بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و برای هر فرزند محسنین نیز ۷۹۰ هزار ریال برآورد شده است، تأکید کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ حامی از ایتام و یک هزار و ۶۰۰ حامی از فرزندان مشمول طرح محسنین در این شهرستان حمایت می کنند.

فیروزمرنی اضافه کرد: هر یک از ایتام و فرزندان محسنین دارای حساب و شناسه بانکی مختص به خود هستند و کمک های نقدی حامیان بی واسطه و به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می شود.

سرپرست کمیته امداد شهرستان اسلامشهر خاطر نشان کرد: سرانه کمک هر حامی به ایتام و فرزندان محسنین حداقل ۳۰۰ هزار ریال است که حامیان نیکوکار در سال ۹۵ بیش از ۲۱ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال به صورت نقد و غیرنقد به ایتام و فرزندان محسنین در این شهرستان کمک کرده اند.

وی در پایان گفت: خیران اسلامشهری جهت عضویت در طرح اکرام می توانند به دفتر کمیته امداد در این شهرستان مراجعه و یا با شماره گیری سامانه ۷۳۵۵ اقدام کنند، همچنین پایگاه‌های این نهاد در سطح شهرستان در مناسبت هایی از جمله برگزاری مراسم شب های قدر، روز قدس و غیره به منظور ثبت نام از خیران دایر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار