جام کنفدراسیون ها؛

پرتغال - مکزیک/ نبرد گرم پرتغالی ها و آزتک ها در بهار کازان

تیم های فوتبال مکزیک و پرتغال امشب در دومین دیدار از سری رقابت های جام کنفدراسیون ها رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال مکزیک و پرتغال امشب در دومین دیدار از سری مسابقات جام کنفدراسیون ها در ورزشگاه قازان آرنا شهر کازان از ساعت 19:30 به مصاف یکدیگر می روند. 

 
پرتغال نخستین حضور خود را در جام کنفدراسیون ها تجربه می کند اما در طرف مقابل مکزیک هفتمین بار است که به این جام می آید همچنین مکزیکی ها یک تجربه قهرمانی در این رقابت را دارند. با این حال آن ها امشب کار بسیار سختی را در مقابل پرتغال خواهند داشت. 
 
پرتغال که موفق شده به عنوان قهرمانی اروپا دست یابد برای حضور در این مسابقات دست به جوان گرایی زده تا تیم بهتری را برای این رقابت ها و جام جهانی فوتبال آماده کند به همین دلیل مکزیک باید در یک دیدار سخت مقابل یک تیم با انگیزه قرار گیرد. 
 
بسیاری معتقدند که برنده این بازی از پیش مشخص است اما تجربه ثابت کرده است که مکزیک تیمی نیست که بتوان آن را دست کم گرفت. این بازی برای مکزیکی ها با اهمیت است و آن ها در صورتی که حتی یک امتیاز هم کسب کنند می توانند به رقابت با روسیه و صعود به مرحله نیمه نهایی امیدوار باشند.
 
فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال در این رقابت ها در ترکیب تیمش تغییراتی ایجاد کرده است و از بازیکنان جوانی در ترکیب خود استفاده می کند اما در طرف مقابل خوان کارلوس اوسریو تغییرات زیادی در تیمش ایجاد نکرده است. 
 
پرتغال - مکزیک / نبرد گرم پرتغالی ها و آزتک ها در قازان
 
مکزیک - پرتغال از نگاه آمار  
 
آخرین بازی 2 تیم به سال 2014 باز می گردد که تیم فوتبال پرتغال موفق شد با یک گل مکزیک را شکست دهد.
 
پرتغالی ها در 14 بازی گذشته خود تنها در 2 بازی به برتری رسیده اند اما 9 کلین شیت داشته اند،  در طرف مقابل مکزیکی ها آمار بسیار خوبی دارند و در 30 بازی گذشته خود تنها 2 بار باخته اند. 
 
تیم ملی پرتغال در 2 بازی گذشته تیم های قبرس و لتونی را به ترتیب با نتیجه های 4 و3 گل شکست داده است و مکزیک هم در 2 بازی گذشته خود مقابل تیم های هندوراس و آمریکا به ترتیب به یک برد و تساوی دست یافته است.
 
 
پرتغال - مکزیک / نبرد گرم پرتغالی ها و آزتک ها در قازان
 
 
انتهای پیام/ 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار