اصفهان؛

توجه به پیوست فرهنگی پروژه های عمرانی ضروری است

معاون فرهنگی ، اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: باید در تمام اقدامات عمرانی و سخت افزاری مباحث فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی قاسم زاده  اظهارکرد: فرهنگ در بهبود زیست شهری بسیار مهم است و بر این اساس شهرداری اصفهان نیز با همت ویژه خود طی ۲ سال گذشته سرمایه گذاری بیشتری برای ارتقاء فرهنگ شهروندی انجام داده است.

وی ادامه داد: تأثیر اقداماتی که در راستای ارتقاء فرهنگ شهروندی در شهر اصفهان انجام شده است وقتی مشخص می شود که شهروندان ما به شهرهای دیگر سفر کنند.

معاون فرهنگی ، اجتماعی شهرداری اصفهان تاکید کرد: برای ارتقاء سطح فرهنگ مردم باید در تمام اقدامات عمرانی و سخت افزاری مباحث فرهنگی را هم مورد توجه قرارداد.

وی تصریح کرد: توسعه پایدار شهر فقط سخت افزاری نیست بلکه بخش نرم افزاری هم مهم است و همراهی شهروندان می تواند کارساز باشد.

قاسم زاده اظهارکرد: علیرغم مشکلاتی که از سوی تعدادی ازشهروندان در نوع رانندگی و رعایت قوانین در سطح شهر دیده می شود، اما با سفر به دیگر شهرها می بینیم که فرهنگ شهروندان اصفهانی ارتقاء یافته و شرایط بهبود پیدا کرده است.

وی با اشاره به فعالیت معاونان فرهنگی مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان گفت: معاونت های فرهنگی مناطق ماموریت فعال سازی استعدادهای فرهنگی محلات را دارند و از یک سال پیش به مناسبت های مختلف فعالیت های زیادی از سوی معاونت های فرهنگی مناطق برای توزیع عادلانه خدمات فرهنگی انجام شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان تاکید کرد: همه اقدامات فرهنگی اگر یکطرفه باشد به نتیجه نمی رسد و همراهی مردم لازم و ضروری است.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.