کرمان؛

اطعام بیش از ۶ هزار نفر از مددجویان شهدادی

۶ هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان و نیازمندان بخش شهداد با مساعدت های دفتر مقام معظم رهبری و خیران نیکوکار در نیمه نخست ماه مبارک رمضان اطعام داده شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،؛ رضا وحیدی کیا، رییس کمیته امداد منطقه یک کرمان با بیان اینکه برنامه های مختلفی برای کمک به خانواده های تحت حمایت و نیازمند در ماه رمضان توسط این نهاد اجرا می شود، گفت: برنامه های اجرایی کمیته امداد درایام ماه رمضان با استفاده از کمک های مردمی و مشارکت خیران انجام می شود .

وی با اشاره به اینکه طرح اطعام و افطاری نیازمندان و مددجویان یکی از طرح های مهمی است که در ایام ماه مبارک رمضان توسط این نهاد انجام می شود، افزود: ۶ هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان و نیازمندان بخش شهداد با مساعدت های دفتر مقام معظم رهبری و خیران نیکوکار در نیمه نخست ماه مبارک رمضان اطعام داده شدند.

وحیدی کیا با اشاره به اینکه پنج هزار نفر از این مددجویان و نیازمندان با مساعدت های دفترمقام معظم رهبری و با هزینه ای بیش از ۱۵ میلیون تومان اطعام و افطاری داده شدند،خاطرنشان کرد: هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان و نیازمندان شهدا نیز با مساعدت خیران نیکوکار اطعام داده شدند.

وی به اجرای طرح مفتاح الجنه توسط این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: ۱۰۰ خانوار تحت حمایت این نهاد در قالب طرح مفتاح الجنه در نیمه نخست ماه مبارک رمضان مورد سرکشی و دلجویی قرار گرفتند.

گفتنی است: ۹۷۵ خانوار با جمعیتی بیش از هزار و ۸۰۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد بخش شهداد قرار دارند و از حمایت های این نهاد بهره مند هستند.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار