غیبت رونالدو در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار پرتغال -مکزیک

کاپیتان تیم ملی پرتغال از حضور در کنفرانس خبری پس از دیدار پرتغال – مکزیک در جام کنفدراسیون ها خودداری کرد.

 

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ کریستیانو رونالدو در تساوی 2-2 پرتغال مقابل مکزیک در جام کنفدراسیون ها به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و طبق عرف مرسوم باید به پرسش های خبرنگاران پاسخ می داد، اما کاپیتان پرتغال از انجام این کار سر باز زد.


گزارش ها حاکی از این بود که او به دلیل مصدومیت در بازی، «تحت درمان» است و به این ترتیب به هیچ سئوالی چه درباره این مسابقه و چه درباره آینده خود جواب نخواهد داد.


انتظار می رفت در این کنفرانس خبری ،خبرنگاران به جای چند و چون دیدار مقابل مکزیک، بیشتر درباره آینده رونالدو سئوالاتی را مطرح کنند.


در پی انتشار خبرهایی مبنی بر فرار مالیاتی کریستیانو رونالدو از سوی دادستان جنایی اسپانیا و این که رونالدو طی سال های 2010 تا 2014 مبلغ 14.7 میلیون یورو تخلف مالیاتی داشته ،آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام فرو رفته است.
رونالدو به مقامات رئال اعلام کرده به دلیل این برخوردهای ناخوشایند مادرید را ترک خواهد کرد و هرگز در اسپانیا بازی نخواهد کرد.


در حالی که از دو تیم منچستریونایتد و پاری سن ژرمن به عنوان مقصد های احتمالی کاپیتان پرتغال نام برده می شود، رونالدو پس از رقابت های جام کنفدراسیون ها با زیدان دیدار خواهد کرد تا تصمیم نهایی خود را بگیرد.
انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار