همدان؛

سه رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی رشته ورزشی در همدان

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: همدان در مردادماه و شهریورماه امسال میزبان سه رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی رشته ورزشی شطرنج خواهد بود.

سه رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی رشته ورزشی در همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم با بیان اینکه همدان این روزها در حال آماده شدن برای برگزاری سه رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی شطرنج می‌شود، اظهار داشت: همدان در مردادماه و شهریورماه امسال میزبان سه رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی رشته ورزشی شطرنج خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهریورماه امسال جام اوپن ابن‌سینا برای چندمین دوره متوالی به همت هیات شطرنج همدان برگزار خواهد شد، افزود: امسال به دلیل نزدیک شدن به بازی‌های آسیایی جارکارتای اندونزی سال سرنوشت‌ساز و مهمی برای ورزش استان خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: امسال ورزش قهرمانی و حمایت از ورزشکاران ملی در اولویت کاری ما قرار خواهد گرفت تا بتوانیم در رشته‌های مختلف ورزشی سهمیه‌های لازم برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا را کسب کنیم.

وی با اشاره با اینکه استان همدان، آماده میزبانی از مسابقات ورزشی ملی و بین‌المللی بوده و از میزبانی مسابقات ورزشی در استان همیشه حمایت می‌کنیم، گفت: در سال جاری دستگاه ورزش و جوانان همدان، هیأت‌های ورزشی استان را در راستای میزبانی رقابت‌های کشوری کمک و مورد حمایت خود قرار خواهد داد.

منعم تصریح کرد: استان همدان سال‌هاست که به دلیل زیرساخت‌های مناسب توانسته به طور شایسته میزبانی رقابت‌های رشته‌های مهم کشوری و بین‌المللی را بر عهده بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: قطع به یقین برگزاری جام ابن سینا و میزبانی مسابقات کشوری تاثیر بسیاری در پیشرفت شطرنج همدان دارد و بدون تردید شطرنج همدان می‌تواند به یکی از قطب‌های اصلی کشور تبدیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان توضیح داد: همدان ظرفیت‌های زیرساختی مناسبی برای میزبانی از رویدادهای مختلف ورزشی و همچنین اردوهای مختلف تیم‌های ملی دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.