مهاباد؛

جلسه هماهنگی کنگره بزرگداشت 12 هزار شهید آذربایجانغربی در مهاباد

جلسه هماهنگی کنگره بزرگداشت 12 هزار شهید آذربایجانغربی با حضور مسئولان در فرمانداری مهاباد تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،ماموستا سهرابی امام جمعه شهرستان در این نشست گفت: استقلال و آزادی امروز جامعه مرهون خون شهیدان است و عزت و اقتداری که امروز ما در جامعه بین الملل داریم و می توانیم حرف خود را به کرسی بنشانیم مدیون خون این بزرگوارن و خانواده های معظم آنان است.

ایرج شجاعی معاون استاندار آذربایجانغربی و فرماندارشهرستان مهاباد هم با اشاره به اینکه پیام شهدا باید در جامعه گسترش یابد گفت:مسئولان بدانند در امور مربوط به شهدا هیچ قصوری قابل قبول نیست و کارهای مرتبط با آنان باید بدون هیچ چشم داشتی انجام شود.

صلاح کردستانی شهردار مهاباد نیز در این جلسه با پیشنهاد احداث یادمان شهدای حادثه تروریستی سال 89 در مهاباد، ازمسئولان خواست برای گرامیداشت یاد این شهدا اقدامات مناسب انجام دهند.

سرهنگ فتاح بابانژاد فرمانده انتظامی مهاباد هم در این نشست ضمن اعلام آمادگی کامل نیروی انتظامی در برگزاری این کنگره و گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: به فرموده امام راحل(ره) شهدا و خانواده های آنان چشم و چراغ این نظام هستند و هر چه داریم از خون گرانبهای آنان است.

رئیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی شهرستان مهاباد نیز گفت: این شهرستان بیش از 700 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و تاکنون وصیت نامه بیش از 300 شهید آماده چاپ شده است.

ناصر روشنفکر با اشاره به اینکه کنگره 12 هزار شهید آذربایجانغربی رخداد مهم فرهنگی در استان است افزود: ترویج و تعمیق فرهنگ شهید و شهادت خنثی کننده توطئه های دشمنان انقلاب است بر این اساس باید این فرهنگ به نسل جوان نیز منتقل شود.

کنگره ملی 12 هزار شهید معظم آذربایجانغربی شهریور امسال در شهرستانهای این استان برگزار می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.