ابرقدرت‌ها در ممالک اسلامی امکان پیشروی ندارند

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان با اشاره به اینکه امام راحل(ره) روز قدس را روز اسلام دانستند، گفت: ابرقدرت‌ها باید بدانند که در ممالک اسلامی امکان پیشروی ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ؛ریاض فرحانی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری روز قدس و نماز عید سعید فطر افزود: واقعیت مسئله آن است که این روز در بیانات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری جایگاه ویژه ای داشته و تکلیف همگان در این باره مشخص و روشن است.

وی گفت: مقام معظم رهبری نیز موضوع فلسطین را برای تمام مسلمانان یک فریضه و واجب دانسته اند. این روز، روز تجدید بیعت و میثاق با امام و رهبری است و با توجه به اتفاقات امروز حیات اسلام و خاورمیانه وظیفه دستگاههای اجرایی را دو چندان کرده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان گفت: همچون سالهای گذشته آئین راهپیمایی باشکوه هر چه تمامتر برگزار می شود تا برگ زرین دیگری در تاریخ این سرزمین باشد.

امام جمعه آبادان نیز در ادامه این جلسه ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در لیالی قدر، از اقدام اخیر سپاه در حمله موشکی به مواضع گروهک داعش تقدیر کرد و گفت: نتایج این حمله موشکی بعدها مشخص می شود.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور افزود: در آینده زوایای پنهان حمله تروریستی به مجلس و حرم مطهر امام راحل(ره) مشخص می شود و بایستی گفت که اگر لطف الهی شامل حال ما نمی شد صدمات و لطمات این اقدام کور بیشتر می شد.

وی حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را حائز اهمیت خواند و از مردم ولایتمدار و فهیم آبادانی خواست تا در این راهپیمایی باشکوه حاضر شوند.

در این جلسه ساعت ۷ صبح زمان برگزاری نماز عید فطر در محل بلوار مرحوم دهداری تعیین شد ضمن آنکه ساعت ۱۲ روز جمعه دوم تیرماه زمان برگزاری راهپیمایی روز قدس از مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) واقع در خیابان یک احمدآباد به سمت مصلی نماز جمعه تعیین و اعلام شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.