کرمانشاه؛

برنامه های متعدد شهرداری کرمانشاه در روز قدس

معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های متعدد شهرداری برای روز قدس، گفت: یکی از مهمترین این برنامه‌ها مسابقه عکاسی با گوشی تلفن همراه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛پوریا جلالی گفت: شهرداری کرمانشاه برای راهپیمایی روز قدس امسال برنامه‌های متعددی را در نظر گرفته و غرفه ویژه شهرداری نیز به همین منظور در نزدیکی مسجد جامع برپا خواهد شد.

وی اجرای تئاتر خیابانی را از جمله این برنامه‌ها دانست و افزود: این تئاتر با موضوع انتفاضه فلسطین در حاشیه مسیر راهپیمایی اجرا خواهد شد نمایش پرده‌خوانی با موضوع مقاومت در فلسطین، عراق و... نیز در مسیر راهپیمایی  اجرا می شود.

جلالی با بیان اینکه شهرداری غرفه ویژه‌ای در نزدیکی مسجد جامع دارد، تاکید کرد: در این غرفه نیز برنامه‌های متعددی از نقاشی صورت کودکان تا برگزاری مسابقه در نظر گرفته شده که عمده برنامه‌های آن نیز برای کودکان است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه دیگر ما مسابقه عکاسی از راهپیمایی روز قدس است که همه مردم می‌توانند در آن شرکت کنند و با گوشی تلفن همراه خود از مراسم روز قدس عکس بگیرند و به شماره تلگرام 09189337031 ارسال کنند.

معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه هدف از اجرای این برنامه‌ها را استفاده از ظرفیت افرادی دانست که در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند و یادآوری کرد: هدف دیگر ما فرهنگ سازی برای نسل جدید و خصوصا کودکان و انتقال مفاهیم مقاومت به آنها به زبان ساده است.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار