همدان؛

مدارس فوتبال متخلف نهاوند تعطیل می‌شوند

رئیس هیات فوتبال شهرستان نهاوند از هشدار جدی به مدارس فوتبال متخلف در فصل تابستان خبر داد.

مدارس فوتبال متخلف نهاوند تعطیل می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ شهریار شمس اظهار داشت: در سال جدید مدارس فوتبال شهرستان نهاوند اگر استاندارد‌های لازم را رعایت نکنند و قوانین فدراسیون در آنها عملی نشود، تعطیل خواهند شد.

وی برخورداری از مربیان دارای کارت‌ و وسایل آموزشی استاندارد را برای آموزش نوآموزان مهم دانست و بیان کرد: اگر مدارس فوتبال از مربیان دارای کارت‌ استفاده نکنند و وسایل آموزشی مناسب نداشته باشند پیشرفتی حاصل نخواهد شد و این به نفع فوتبال نهاوند نیست.

رئیس هیات فوتبال شهرستان نهاوند در جلسه‌ای که با مدیران مدارس فوتبال داشت بر رعایت اخلاق توسط عوامل مدارس فوتبال تاکید کرد و گفت: در صورت رعایت نکردن مسائل اخلاقی توسط مربیان و تمام عوامل مدرسه فوتبال طبق قانون با آنها برخورد می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه استعدادهای برتر فوتبال پایه نهاوند انتخاب می‌شوند، اضافه کرد: کمیته استعدادیابی شهرستان نهاوند برای کشف استعدادهای برتر فوتبال پایه شهرستان با برگزاری مسابقات داخلی سعی بر آن دارد تا نخبگان فوتبال پایه شهرستان را شناسایی کند.

شمس بیان کرد: این استعدادها بعد از شناسایی هر ماه زیر نظر کمیته استعدادیابی شهرستان تمرین کرده و بهترین بازیکنان به مسئولان کمیته استعدادیابی استان معرفی خواهند شد تا به اردوهای ملی دعوت شوند.

وی استعدادهای فوتبال نهاوند را خوب دانست و گفت: فوتبال نهاوند با داشتن این بازیکنان مستعد آینده درخشانی خواهد داشت.


انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.