اهواز؛

فاز اول پروژه آبرسانی به 27 روستای بخش رغیوه هفتکل

کلنگ فاز اول پروژه آبرسانی به 27 روستای بخش رغیوه از توابع شهرستان هفتکل با حضور استاندار خوزستان به زمین زده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: توجه و اهتمام جدی دولت، خدمت‌رسانی به مناطق محروم به‌ويژه روستاهای سطح کشور است که موضوع تامين آب شرب مردم در اولويت خدمات‌دهی قرار دارد.

استاندار خوزستان با تاکید بر حمايت دولت در اين زمينه  افزود: دولت از هيچ تلاشی برای رفاه روستاها دريغ نخواهد کرد و اعتبارات قابل توجهی به آب و فاضلاب استان خوزستان اختصاص داده است که 15 درصد اعتباراتی که برای توسعه آب روستایی از صندوق توسعه ملی برداشت می‌شود به استان خوزستان اختصاص می‌یابد.

وي افزود: از مجموعه آبفای روستايی خوزستان بايد تشکر کرد که جهادگونه نسبت به تامين آب شرب اهالی شريف روستاها در تلاش هستند. 

آيين کلنگ‌زنی فاز اول پروژه آبرسانی به 27 روستای بخش رغیوه از توابع شهرستان هفتکل با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل شرکت آبفای روستایی استان و جمعی از مدیران شهرستان هفتکل برگزار شد.

این پروژه با اعتبار 12 میلیارد تومان که فاز اول آن شامل 55 کیلومتر خط انتقال، 73 کیلومتر شبکه توزیع آب شرب و احداث مخزن 10 هزار مترمکعبی است، طبق برنامه زمان‌بندی تا پایان سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.