عمان تنها گزینه پرسپولیس برای میزبانی از الاهلی عربستان

باشگاه پرسپولیس امروز میزبان بازی با الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مشخص می کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخپوشان پایتخت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الاهلی عربستان بروند که این بازی به علت کارشکنی ها عربستانی ها در زمین بی طرف  برگزار می شود. 

کنفدراسیون فوتبال آسیا به سرخپوشان پایتخت مهلت داده است که محل بازی با الاهلی عربستان را مشخص کنند و پرسپولیسی ها باید امروز محل  بازی را به afc معرفی کنند. 

سرخپوشان پایتخت کشورهایی همچون قرقیزستان، تاجیکستان، ازبکستان و عمان را به عنوان گزینه های  خود برای بازی با الاهلی عربستان در نظر داشتند و حتی نمایندگان پرسپولیس برای ارزیابی ورزشگاه قرقیزستان راهی این کشور شدند اما زمین بی کیفیت ورزشگاه قرقیزستان باعث شد که سرخپوشان پایتخت از بازی در این ورزشگاه منصرف شوند. 

مسئولان پرسپولیس قصد داشتند ورزشگاه ازبکستان را به عنوان میزبان بازی با الاهلی عربستان انتخاب کنند و حتی طی نامه ای درخواست خود را به فدراسیون ازبکستان ارائه دادند اما ازبکستانی ها هنوز جواب نامه پرسپولیسی ها را ندادند و به نوعی میزبانی ورزشگاه ازبکستان هم از گزینه های پرسپولیس خارج شد. 

گفته می شود پرسپولیسی ها بعد از اینکه از میزبانی برابر الاهلی عربستان در کشورهای شرقی منصرف شدند اکنون دوباره ورزشگاه مسقط عمان را برای میزبانی از الاهلی عربستان در نظر گرفتند.

سرخپوشان پایتخت در بازی مرحله گروهی برابر الهلال عربستان در ورزشگاه مسقط عمان بازی کردند که در این ورزشگاه از حمایت تماشاگران برخوردار نبودند و بدون هوادار به مصاف حریف عربستانی خود رفتند. 

عربستانی ها از مسقط عمان به عنوان خانه دوم خود یاد کردند چرا که اکثر عمانی ها طرفدار تیم های عربستانی هستند و انتخاب مسقط عمان به عنوان محل بازی با الاهلی عربستان به نفع حریف عربستانی پرسپولیس است. 

باشگاه پرسپولیس قرار است امروز محل بازی با الاهلی عربستان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کند و با توجه به شرایط عمان میزبان دیدار 2 تیم پرسپولیس و الاهلی خواهد بود.

 

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۴:۲۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
خخخخخ70 ملیون هودار دار بقول سلطان هیچ کشوری هم قبولشون نمیکنه امان از دست عمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
بهترین گزینه ها .امارات یا کویت..ایرانی اونجا بیشتر است.
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۴:۰۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
واقعا برای این فدراسیون باید در این رابطه تاسف خورد گزینه های خیلی بهتر از عمان هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
نه زمین بی کیفیت قرقیزستان بهتر از عمانه حیف نکنین
آخرین اخبار