عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ملت ما با حضور حماسی‌شان در راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهند که یار مظلومان هستند.

گودرزی: پیام ملت ایران در روز قدس، یاری مظلومان و دشمنی با ظالمان استمسعود گودرزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند امروز فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و لازم است مسلمانان و آ‌زادی‌خواهان جهان برای حمایت از این کشور در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: امام خمینی(ره) اسرائیل را غده سرطانی منطقه می‌دانستند و تاکیدشان بر این بود که اگر به موقع برای ریشه‌کن کردن آن فکری اساسی نشود، این غده فراگیر می‌شود و پیکره جهان اسلام را دچار کسالت مزمن می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در سال‌های گذشته همواره در روز جهانی قدس حضوری حماسی و باشکوه داشته‌اند، تصریح کرد: امیدواریم که امسال هم ملت همیشه در صحنه ایران حضوری پرشور در راهپیمایی داشته باشند.

گودرزی خاطرنشان کرد: ملت ما باید با حضور حماسی‌شان در راهپیمایی روز قدس همچون گذشته این پیام را به دنیا صادر کنند که ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران یار و یاور مظلومان و دشمن سرسخت و جدی ظالمان در هر نقطه‌ای از جهان است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار