اراک؛

تایید نتیجه انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی از تایید نتیجه انتخابات شوراهای اسلامی این استان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی از تایید نتیجه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این استان و بسته شدن پرونده انتخابات شورای پنجم خبر داد.

حجت‌الاسلام سلیمی افزود : اعتراضاتی که به انضمام مستندات ارسال شده بود با حساسیت خاصی بررسی شد و برخی از مستندات نشانگر بروز تخلفاتی بود، اما با بررسی دقیق مشخص شد که این تخلفات به گونه‌ای نیست که در نتیجه انتخابات خللی ایجاد کند، لذا در روند عمومی انتخابات خدشه‌ای ایجاد نشده بود و صحت انتخابات توسط هیئت نظارت استان مورد تائید قرار گرفت و به فرمانداری‌های سراسر استان مرکزی ابلاغ شد.

وی اضافه کرد:بازشماری 10 درصدی صندوق‌ها نیز تغییری در نتیجه انتخابات صورت نداد و در انتخابات شورای شهر اراک هم 10 صندوق بازشماری شد و تغییری در روند اجرا و اعلام نتیجه صورت نگرفت.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی در خصوص تخلف برخی از مدیران دولتی در فرآیند برگزاری انتخابات نیز گفت: متاسفانه تعدادی از مدیران دولتی در استان با رعایت نکردن اصل بی طرفی در انتخابات، تخلفاتی مرتکب شده‌اند که موارد گزارش شده با دریافت مستندات به دستگاه قضائی ارسال شد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.