مدیر اجرایی حرم محمد هلال بن علی (ع) آران و بیدگل گفت: در طول ماه مبارک رمضان امسال تا کنون 60 هزار افطاری در ضیافت خانه حضرت محمد هلال (ع) آماده و در قالب طرح افطاری ساده بین عموم مردم و زائران توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید جواد تکیه  با بیان این که سفره افطاری ساده برای دومین سال پیاپی در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) پهن می شود، افزود: غذای تبرکی حضرت بین کلیه زائران مشرف شده به آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) توزیع می شود.

وی خاطر نشان کرد: برای برپایی سفره های افطاری در حرم مطهر، روزانه بیش از 100 خادم افتخاری از ساعت 18 تا 22 در مفروش کردن صحن، چیدمان سفره های افطار و تهیه بسته های افطاری تلاش می کنند.
تکیه هم چنین به طبخ و توزیع غذای گرم در لیالی قدر اشاره کرد و گفت: در سحرگاه لیالی قدر 20 هزار پرس و در شام شهادت امام علی (ع) 10 هزار پرس غذای گرم حضرت برای زائران حرم مطهر و کاروان های پیاده که از کاشان عازم حرم مطهر می شدند، توزیع شد.

وی افزود: کلیه هزینه های پخت غذای نذری حضرت از محل کمک های مردمی و خیران به ضیافت خانه آستان مقدس تامین می شود.

وی هم چنین از عیادت خادمان افتخاری حضرت محمد هلال بن علی(ع) در قالب طرح «هلال رافت» از بیماران مجتمع گلابچی خبر داد و گفت: خادمان در این دیدار غذای نذری حضرت را بین سالمندان و معلولان و پرسنل مجتمع توزیع و در جمع آنان روزه خود را افطار کردند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.