مسئله اول/ 25

سبحانی‌فر: وحدتِ مسلمانان منطقه را از شرِ داعش خلاص می‌کند

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: مسلمانان با وحدت در مقابل گروه‌های تروریستی می‌توانند منطقه را از پدیده داعش پاکسازی کنند.

سبحانی‌فر:رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده سبزوار در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: فلسطین به عنوان نقطه مرکزی و قبله‌ اولیه مسلمانان جهان، از حساسیت و موقعیت استراتژیک و ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: کشورهای غربی از انسجام و وحدت مسلمانان در یک پهنه وسیع جهانی هراسان بودند و به همین دلیل نقشه استقرار رژیم صهیونیستی را در منطقه با هدف ایجاد اختلاف و انشقاق میان مسلمانان طراحی کردند.

سبحانی‌فر گفت: صهیونیست‌ها سال‌ها است که به دنبال ایجاد انشقاق بین کشورهای مسلمان هستند اما به دلیل آنکه رهبران دینی و مذهبی ما نقشه شوم آنان را خنثی کردند و به مردم آگاهی لازم را در این راستا دادند، در رسیدن به مقصود خود ناکام ماندند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس افزود: امام راحل هم قبل و هم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای اتحاد میان مسلمانان و از بین بردن نقشه‌های شوم غرب و صهیونیست‌ها تلاش جدی کردند و روز قدس را که نماد وحدت و انسجام بین مسلمانان در سراسر جهان است برقرار کردند.

وی با بیان اینکه همه مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی در روز قدس فریادهای ضد استکباری سر می‌دهند و اتحاد و انسجام خود را علیه نقشه‌های شوم غرب و صهیونیسم نشان می‌دهند، گفت: با وجود وحدت مسلمانان روز به روز بیشتر شاهد اضمحلال رژیم صهیونیستی هستیم به طوری که نه تنها از پیشروی آنها به خاک قدس شریف جلوگیری شده بلکه شاهد عقب‌نشینی آنان از مواضع اولیه‌شان هستیم.

سبحانی‌فر گفت: از آنجایی که دشمن نتوانست نقشه اولیه خود را پیاده کند، امروز با ترفند جدید و حمایت از تندروهای داعشی که به اسم اسلام دست به ترور و کشتار مردم بی‌گناه می‌زنند، به دنبال آن هستند که  چهره رحمانی اسلام را در جهان مخدوش و خشن نشان دهند.

وی با بیان اینکه بر خلاف هدف دشمنان اسلام ما روز به روز بیشتر شاهد وحدت بین مسلمانان اعم از شیعه و سنی هستیم، تصریح کرد: مسلمانان امروز به صورت منسجم در برابر گروهک‌های تروریستی ایستاده‌اند و با اتحاد خود می‌توانند منطقه را به طور کامل از پدیده منفور داعش پاکسازی کرده و چهره رحمانی اسلام را به جهانیان نشان دهند.

نماینده مردم سبزوار با بیان اینکه امروز روز قدس از حساسیت بیشتری نسبت به سال‌های قبل برخوردار است، خاطرنشان کرد: این حساسیت به واسطه نقشه‌های شوم و جدید غرب و صهیونیسم در منطقه است و مسلمانان می‌توانند با وحدت و انسجام خود کشورهای دست نشانده غرب در منطقه را از مخالفت با اسلام و همراهی با صهیونیسم بازگردانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار