امام‌ جمعه نطنز گفت: روز قدس بزرگ‌ترین سنگر و سلاح در جهت آزادی فلسطین است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام روح‌الله امینی  امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: فلسطین پاره تن اسلام است، این آهنگ الهی امام راحلمان یعنی خمینی بت‌شکن بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی آن را جهانی کرد.

وی افزود: هر مسلمان با غیرتی به هیچ بهانه‌ای و در هر شرایطی اجازه نمی‌دهد پاره تنش و قبله نخستین اسلام در تسلط و میدان تاخت‌ و تاز پلیدترین عناصر وحشی نظیر صهیونیست نژادپرست باشد.

امام‌ جمعه نطنز تصریح کرد: با درایت و آینده‌نگری امام راحل و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری امروز رژیم صهیونیستی بیش از هر روز در حال ضعف و زبونی و اضمحلال و در آستانه سقوط است و در محاصره رزمندگان اسلام و موشک‌های دشمن سوز و دشمن هراس جهان اسلام و حزب‌الله است.

وی بیان کرد: بدون حضور جبهه نفاق و مزدوران آمریکا یعنی آل سعود و وهابیت دست‌پرورده استعمار قطعاً قدس عزیز آزاد می‌شود.

امینی خاطرنشان کرد: روز قدس بزرگ‌ترین سنگر و سلاح در جهت آزادی فلسطین است، ملت شجاع و غیرتمند و ولایتمدار ایران با دهان روزه و سینه‌ای پر از خشم مقدس در راهپیمایی روز جهانی قدس آخرین نفس‌های صهیونیست غاصب را خواهند گرفت.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران امسال علاوه بر شعارهای مرسوم روز جهانی قدس، فریادهای وحدت‌بخش خود علیه جاهلیت و آل‌سعود را رساتر از زمان‌های دیگر سر خواهند داد.

امام‌ جمعه نطنز در پایان از اقشار مختلف مردم شهر اولیاءالله خواست تا با حضوری پرشور در روز مقابله مستضعفان با مستکبران، برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار این شهر رقم بزنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار