دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان از اعزام تیم منتخب اتومبیلرانی استان به رقابت‌های اسلالوم چندجانبه کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین عباسی، دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان خوزستان بیان داشت: این رقابت‌ها روز پنجشنبه (یکم تیرماه) به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه اتومبیلرانان در سه کلاس، آزاد، 1500 و 2000 سی‌سی با یکدیگر رقابت می‌کنند، تصریح کرد: مجید فتحی در کلاس آزاد، علی پذیرش و حسین براتی در کلاس 1500 سی‌سی و نسیم راشدی و آرش برقک در کلاس 2000 سی‌سی شرکت می‌کنند.

 

عباسی با مثبت برشمردن آمادگی ورزشکاران خوزستانی، گفت: 10 روز برای این ورزشکاران اردوی فشرده برگزار کردیم و اکنون در آمادگی کامل به سر می‌برند و انتظار داریم که در سه کلاس، به مقام دست پیدا کنیم.

 

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان اذعان داشت: در کلاس آزاد، خوزستان قهرمان بلامنازع است و در کلاس 2000 سی‌سی نیز حتما می‌توانیم به مقام دست پیدا کنیم. تمام قهرمانان ایران در این مسابقات شرکت می‌کنند و کار آسانی نداریم، با این وجود ورزشکاران خوزستانی از نظر فنی چیزی از قهرمانان کشور کم ندارند و در سطح بالایی هستند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه جامعه موتورسورای و اتومبیلرانی خوزستان نیز همگام با جامعه ورزش در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کند، اظهار کرد: هیات استان نیز با قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان و داوران خود در کنار سایر اعضای جامعه ورزش استان، با اقتدار در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهد کرد.

 

حسین عباسی افزود: طبق فرموده امام راحل (ره) که "فلسطین پاره تن اسلام است"، با حضور در این راهپیمایی می‌توانیم حق مردم مظلوم فلسطین را از استکبارستیزان و وابستگان آن‌ها در منطقه و جهان بگیریم و امیدوارم شاهد روزی باشیم که این مردم به حق واقعی خود رسیده باشند.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.