ساری،

آغاز عملیات ساخت سد لاستیکی در رودخانه هراز

ساخت سد لاستیکی سرخرود محمودآباد در رودخانه هراز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح استاندار مازندران در مراسم کلنگ زنی سد لاستیکی سرخرود محمودآباد از اعتبار ۹ میلیارد تومانی برای بهره برداری سد لاستیکی بخش سرخرود محمودآباد خبر داد و گفت: کشاورزان اساس و محور فعالیت کشاورزی در استان هستند و ساخت این سد حداقل‌های مردم این منطقه بوده و به بحث اشتغال و درآمد کشاورزان کمک خواهد کرد.
وی افزود: هر چه زودتر مشکلات آب و خاکی مازندران باید حل و برای بهتر شدن و خودکفایی در بخش آب آشامیدنی و آب‌های کشاورزی تلاش شود.
فلاح با تاکید بر اینکه با دانش بومی مردم منطقه می‌توانیم حداکثر بهره برداری را از سد در حال ساخت داشته باشیم، گفت: زمان اجرای طرح را باید به حداقل رساند و این کار با همت مردم و دانش بومی میسر خواهد شد.
استاندار مازندران افزود: زمان اجرای این طرح ۱۸ ماه بوده و با بودجه‌ای که در اختیار استان وجود دارد، تلاش خواهد شد در ۱۲ ماه اجرایی شود.
وی با اشاره به اینکه مازندران به عنوان قطب کشاورزی کشور شناخته شده، است گفت: دولت باید به این استان در زمینه تجهیز و نوسازی اراضی و مکانیزه کردن کشاورزی کمک بیشتری کند.
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار