شهرکرد؛

راهپیمایی روز قدس نماد اتحاد و عزت مسلمانان

راهپیمایی روز قدس نماد اتحاد و عزت مسلمانان در سراسر جهان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ شایان شامحمدی رئیس دانشگاه شهرکرد به مناسبت روز جهانی قدس، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. امام خمینی (ره)

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نامگذاری شده و این روز فرصتی است تا مسلمانان سراسر عالم، انزجار خود را از سیاست‌های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

روز قدس مخصوص ایران نیست؛ روز دنیای اسلام است و لذا در همه دنیای اسلام، مسلمانان حضور خود را برای دفاع از برادران فلسطینی خود نشان دادند.

مسلمانان در این روز اراده عمومی خود را برای مقابله با ترفند‌های آمریکا و اسرائیل در فلسطین مظلوم و بی دفاع بروز دادند. این روز مانعی برای فراموشی اشغالگری‌های صهیونیست ها، راهی برای مقابله با اهداف اشغالگران و یادآور لزوم وحدت میان مسلمانان برای کمک به فلسطینی‌ها و آزادی قدس عزیز است.

وظیفه شرعی مسلمانان در حمایت از مردم فلسطین، شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس است که نماد اتحاد و عزت مسلمانان در سراسر جهان است. دانشگاهیان نیز باید با بصیرت و روشن بینی با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، مواضع ضد اسلامی آمریکا و رژیم وهابی عربستان که برآمده از منافع رژیم صهونیستی است را به دنیا نشان دهند.

ما دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد، ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اعتقاد بر حقانیت ملت مظلوم فلسطین اعلام می‌داریم که همگام با دیگر اقشار مردم و همراه با تمام دانشگاهیان ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهیم کرد.»

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور، از ساعت ۱۱ صبح فردا جمعه ۲ تیرماه ۹۶ برابر با ۲۸ رمضان المبارک ۱۴۳۸ هجری قمری در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.