زنجان؛

محدوديت های ترافيكی روز قدس در زنجان اعلام شد

رئيس پليس راهنمائی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت: به منظور برگزاری هرچه باشكوه تر راهپيمايی روز جهانی قدس محدوديت های ترافيكی در زنجان از ميدان قائم ، كوچه مشكی ، ميدان رسل به سمت مصلای نماز جمعه از ساعت 8 و 30 دقيقه اعمال خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ رمضان آفریدون گفت: به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم راهپیمائی روز جهانی قدس، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، تردد و توقف کلیه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها در این روز از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح تا پایان مراسم در مسیر‌های اعلامی ممنوع می‌باشد.
وی ادامه داد: روز قدس، روز تجلی وحدت و روز اثبات وفاداری در دفاع از آرمان‌ها، ارزش‌های اسلامی و حمایت از مردم مظلوم است.
رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی افزود: در این روز تردد وسائل نقلیه در میدان قائم، کوچه مشکی، میدان رسل به سمت مصلای نماز جمعه و خیابان‌های اصلی و فرعی منتهی به این مسیر ممنوع خواهد بود.
سرهنگ آفریدون با تاکید بر اینکه خودرو‌های پارک شده در این مسیر‌ها بوسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال داده خواهند شداز مردم همیشه در صحنه زنجان تقاضا کرد که از پارک خودرو‌های خود در مسیر‌های اعلامی جدا خودداری کنند.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه خیابان‌های منتهی به مسیر اصلی راهپیمایی تا ۵۰ متری مسدود خواهند شد گفت: علاوه بر خودرو تردد موتور سیکلت و دوچرخه نیز در زمان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس نیز در میسر‌های اعلامی ممنوع بوده و شهروندان می‌توانند از خیابان‌های مجاور به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.
گفتنی است، علاوه بر اجرای طرح‌های ترافیکی، طرح‌های ویژه انتظامی نیز در روز جهانی قدس در استان زنجان به اجرا در آمد و ماموران انتظامی علاوه بر شرکت در راهپیمایی، نسبت به برقراری نظم، امنیت شهروندان تمهیدات ویژه‌ای را به اجرا خواهند گذاشت.
گفتنی است: از مردم انتظار می‌رود همانند سال‌های گذشته با پلیس همکاری گسترده داشته و موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.