عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت:رژیم صهیونیستی تلاش میکند که از آب گل آل آلود ماهی بگیرد و از شرایط جدید آمریکا بهره برداری کند، اما تیرش به سنگ خواهد خورد.

طاهر نژاد: تیر اسرائیل به سنگ خواهد خورد/اسرائیل نمی‌تواند از اب گل آلود آمریکا ماهی بگیردیدالله طاهرنژاد عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی و برگزاری جلساتی در طبقه زیرین بیت المقدس و اهداف پشت پرده این اقدام اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس سال‌هاست که تلاش می‌کند تا پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی را از تل آویو به بیت المقدس منتقل کند و علی رغم اینکه برخی دولت‌های بزرگ این رژیم را در جهت تحقق اهدافش همراهی می‌کنند اما کماکان موفقیتی را کسب نکرده است.

وی افزود: اما رژیم صهیونیستی کماکان تلاش می‌کند که از آب گل آلود ماهی بگیرد و از شرایط جدید آمریکا به بهترین نحو ممکن بهره برداری کند که بتواند مقدمات به راه انداختن طرح قدیمی خود را فراهم کند اما بدیهی است که مانند گذشته تیرش به سنگ خواهد خورد.

طاهرنژاد تصریح کرد:‌ لازم است که مسلمانان با انسجام و اتحاد هرچه بیشتر در راستای احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین ایستادگی کنند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به پیش‌نویس طرح موذن که موجب محدودیت پخش اذان از بیت المقدس شده و اهداف پشت پرده آن گفت: این امر نیز در راستای تأمین مقدمات انتقال پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی به بیت المقدس تدوین شده است همچنین با هدف ربایش ارزش‌های دینی و اسلامی مسلمانان است که به هر جهت فلسطینی‌ها و جهان اسلام در برابر این اقدام وقیحانه موضع گیری خواهند کرد.

وی ادامه داد: بعید است که غرب به راحتی در برابر زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی تمکین کند و اختلاف نظری که بین غرب و رژیم صهیونیستی در این رابطه وجود دارد به نفع مردم فلسطین خواهد بود.

طاهرنژاد با اشاره به هم‌گرایی بالقوه مسلمانان به منظور کاهش مظلومیت مردم فلسطین تصریح کرد: این مسئله همان نقطه چالشی جهان اسلام است و اختلافاتی که بین مسلمانان وجود دارد فضای مساعدی را برای اسرائیل ایجاد کرده که هر روز بیش از پیش بتواند مقاصد پلید خود را گسترش دهد و امیدواریم که قوایی در جهان اسلام فعال شود و این اختلافات ایجاد شده بین مسلمانان را حل و فصل نماید و در نهایت تفاهم، دوستی و مدوت به جهان اسلام بازگردد و مسلمانان بتوانند به عنوان یک عنصر واحد در برابر مقاصد شوم رژیم گستاخ اسرائیل ایستادگی کنند و بتوانند از میزان رنج و مظلومیت این ملت بکاهند.

 

 تلاش مسلمانان برای احقاق حقوق فلسطینیان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار