ساری،

بازگشت به زندگی ۹۳۱ معتاد

چهار هزار و ۱۹۱ معتاد متجاهر چهار سال گذشته در مرکز ماده ۱۶ ساری پذیرش شدند که ۹۳۱ نفر بهبود کامل یافتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی اصغر میرزایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: شمار بهبودیافتگانی که بیش از دوباره به مرکز معرفی شدند ۶۰۸ نفر است.
وی با بیان اینکه در مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان بیماران در مدت یک تا سه‌ماه به زندگی پاک برمی گردند، گفت: این افراد پس از ترخیص ر‌ها نمی‌شوند و برای ماندن در پاکی ره‌گیری می‌شوند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران افزود: مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان قاجار خیل ساری بزرگ‌ترین مرکز ماده ۱۶ کشور و درعین‌حال تنها مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان استان ویژه مردان است که ۱۲۰ نفر ظرفیت رسمی دارد.
وی افزود: دو مرکز درمان و کاهش آسیب ویژه بانوان در شهر‌های بابل و تنکابن مستقر است که به‌صورت خصوصی اداره می‌شود، اما تأمین مالی آن بر عهده شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران بابیان اینکه در حال حاضر در مرکز ماده ۱۶ ساری ۲۰۹ معتاد متجاهر کارتن‌خواب نگهداری می‌شوند، گفت: به دلیل گردشگر پذیر بودن استان به‌ویژه در فصل تابستان، ساماندهی معتادان کارتن‌خواب متجاهر بیشتر در دستور کار قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.