معنوی نژاد: برای پول به ایتالیا نمی روم/ سختی ها را به جان می خرم

ملی پوش والیبال گفت: هدفم از حضور در ایتالیا پول نیست چراکه در ایران پول بیشتری می گرفتم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد جواد معنوی نژاد ملی پوش والیبال در گفت و گو با رادیو ورزش درباره حضورش در تیم ورونای ایتالیا گفت: مقدمات اولیه برای حضورم در ورونا فراهم شده است. تا چند روز دیگر نیز توافقات نهایی در این خصوص انجام می گیرد. فعلا لازم نیست به ایتالیا بروم و قرارداد به صورت ایمیل برایم ارسال می شود.

وی علت پیوستنش به یک تیم ایتالیایی را این گونه توضیح داد: باعث افتخار هر ورزشکاری است که در کشوری بازی کند که صاحب والیبال روز دنیاست. در حال حاضر ترجیح می دهم بیشتر یاد بگیرم و تجربه های متفاوت تری را به واسطه حضور در ایتالیا و بازی با تیم ها و بازیکنان بزرگ بدست بیاورم. اگر به پول فکر می کردم به ایتالیا نمی رفتم چون در لیگ ایران پول خوبی داده می شود.

معنوی نژاد در پاسخ به این سوال که آیا با گربیچ سرمربی تیم ورونا که در حال حاضر سرمربی تیم صربستان است، مستقیم صحبت کرده است یا خیر اظهار داشت: خیر من هنوز به طور مستقیم او را ملاقات نکرده ام. زمانی که او تهران را ترک کرده بود اقدامات لازم برای حضور من در تیمش را انجام داده بود.

بازیکن فصل گذشته تیم پیکان تصریح کرد: از چند تیم ایتالیایی دیگر نیز پیشنهاد داشتم اما با مشورت با خانواده و تعدادی از بزرگان پیشنهاد ورونا را قبول کردم. مطمئنا دوری از کشور و خانواده ام سخت خواهد بود اما من این سختی را به جان می خرم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۱۱ ۰۳ تير ۱۳۹۶
بابا بخاطر ترس از فحش خوردن هواداران میگه برای پول نمیرم چه رسم بیخودی داریم هرکی بره تیم دیگری ویا خارج یا میگن بی غیرت یا پولکی .بذارین پیشرفت کنن به نفع ماست فهمیدم از صحبتاش ازترس فحش خوردن گفته طفلکی .گناه داره .برو پول هم بگیر حقت میباشد .نترس
Saudi Arabia
رضا
۱۳:۱۴ ۰۲ تير ۱۳۹۶
عالیه ورونا یکی از تیم های خوبه سری آ هست ایشاالله با پیشرفتت بری مودنا بازی کنی. موفق باشی پسر دوستداشتنی
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۵۸ ۰۲ تير ۱۳۹۶
اگه برا پول نمیری //پس به نیت قربت الی الله برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۱ تير ۱۳۹۶
موفق باشی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۱ تير ۱۳۹۶
موفق باشی...
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۲:۳۷ ۰۱ تير ۱۳۹۶
نگو هم بیشتریادمیگیری.هم نوش جانت چرا پول نگیری.حقته دمت گرم.درکت میکنه ملت.جای پیشرفت داری افتخاره ماست
آخرین اخبار