سردار گرجی زاده در دانشگاه تربیت مدرس:

زیر سوال بردن رشادت‌های مدافعان حرم درست نیست

فرمانده سپاه حفاظت گفت: برخی احمق‌ها سخنانی را درباره مدافعان حرم مطرح می‌کنند که به هیچ عنوان صحیح نیست.

زیر سوال بردن رشادت‌های مدافعان حرم درست نیستبه گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ علی اصغر گرجی زاده فرمانده حفاظت سپاه در یادواره شهدا و ایثارگران ده ونک که در سالن امفی تئاتر شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد با اشاره به اینکه هنگامی که جنگ به پایان رسید برخی فکر می‌کردند که پس از جنگ ارزش‌های دفاع مقدس فراموش می شود، اظهار داشت: برخی تصور می‌کردند که انچه که در جنگ دیدیم دیگر تکرار نخواهد شد.

وی با اشاره به نقش شهیدان در حفظ ارزش‌های معنوی و درس‌های ارزشمند عاشورا افزود: راه شهدا زنده است و بسیاری در راه شهدا حرکت می‌کنند.

فرمانده حفاظت سپاه با بیان نقش ممتاز شهدای مدافع حرم در حفظ و دفاع از ارزش‌های اهل بیت ادامه داد: امروز می‌بینیم که جوانانی همچون مصطفی صدر زاده برای دفاع از حرم اقدام می‌کند.

سردار گرجی زاده با انتقاد شدید از برخی که رشادت‌های مدافعان حرم را زیر سوال می‌برند، عنوان داشت: برخی احمق‌ها سخنانی را درباره مدافعان حرم مطرح می‌کنند که به هیچ عنوان صحیح نیست.

وی یاد اور شد: ۳۰ سال پس از جنگ نسلی درست شده که از دفاع از حرم پشتیبانی می‌کند.

فرمانده حفاظت سپاه افزود: خون شهدای دفاع مقدس زاینده نسلی بود که امروز در دفاع از حرم می‌بینیم، یادواره شهدای دفاع از حرم ارزشمند است.

سردار گرجی زاده گفت: برخی به دنبال این هستند که بوی گند فساد در کشور بلند شود که البته ما باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و در این زمینه بگوییم و بنویسیم.

وی ادامه داد: پرچمدار نهضت یاد و خاطره شهدا در دوران دفاع مقدس مقام معظم رهبری است.

سردار گرجی زاده تاکید کرد: ما در دنیایی هستیم که برای یک کشته اسراییلی اشک می‌ریزند اما برای شهدای غزه اشک نمی‌ریزند.

فرمانده حفاظت سپاه گفت: آمریکا خود داعش را ایجاد کرده است و ما که از داعش ضربه خوردیم از ما انتقاد می‌کنند آیا شما امریکایی‌ها که داعش را ایجاد کردید قهرمان مبارزه با داعشید؟

سردار گرجی زاده عنوان داشت: گاهی اوقات رایحه‌های بدی به مشام می‌رسد و برخی به دنبال ایجاد بوی گند فساد هستند.

وی با اشاره به اشتیاق ویژه شهید عبدالله باقری و برادرش در دفاع از حرم گفت: باید به یاد شهیدان باشیم و اگر به یاد شهدا نباشیم ابرسیاهی از پلشتی حاکم می‌شود.

 فرمانده سپاه حفاظت تصریح کرد: خیلی‌ها به دنبال فوت کردن شمع ارزش‌های شهدا هستند، اما نمی‌توانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۰۲ تير ۱۳۹۶
سلام و درود خدا بر مدافعان مظلوم حرم
ننگ بر چپاول گران خبیث بیت المال
آخرین اخبار