منتظری سرانجام به استقلال پیوست

مدافع ملی پوش تیم الاهلی قطر سرانجام به استقلال بازگشت.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، پژمان منتظری با امضای قراردادی دو ساله به استقلال پیوست.
سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در همین خصوص به سایت باشگاه گفت: بازگشت پژمان منتظری به خانه اش را تبریک و خوش آمد میگویم. استقلال، خانه پژمان است زیرا او سال ها برای استقلال بازی کرده و زحمت کشیده و حالا هم به این تیم بازگشته است.

او افزود: پژمان منتظری از بازیکنان کاربلد و اثرگذار در تیم ملی است که چند سالی به عنوان لژیونر در خارج از ایران به فوتبالش ادامه داد و حالا هم دوباره برای استقلال بازی می کند. با درخواست کادر فنی، ما از مدتی قبل با این بازیکن وارد مذاکره شدیم و دقایقی قبل هم به توافق نهایی رسیدیم. برای منتظری آرزوی موفقیت می کنم و حضور او در استقلال یکی دیگر از خبرهای خوشی بود که به هواداران وعده داده بودیم و انجام شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۲ تير ۱۳۹۶
این که هفته قبل بعد اینکه الاهلی بهش چراغ سبز نشون داد گفت نمیاد حالا که الاهلی نخواستش و گفت بدردش نمیخوره حالا برگشته خخخخخخخخ واقعا که از این آینه تر نمیشه که فقط دنبال پوله اگه میخواستنش قطعا نمی اومد
بعدشم تو جوونی ش تو استقلال بود مقابل پرسپولیس قهرمان تو کمتر از ده دیقه 3 گل گورد حالا که پیر شده و حتی تیم عربی هم نخواستش اومده چکار کنه اونم مقابل زوج رویایی منشا و طارمی