اصفهان؛

تکمیل استخرو جاده اردستان به زواره در اولویت است

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت‌های عمرانی امسال در شهر زواره تکمیل استخر ورزشگاه شهید حقیری و تکمیل آسفالت باند دوم جاده اردستان به زواره است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید صادق طباطبائی‌نژاد در دیدار با منتخبین شورای اسلامی شهر زواره ضمن گرامیداشت روز قدس و دعوت از عموم مردم جهت شرکت در این مراسم اظهار کرد:اولویت‌های عمرانی امسال در شهر زواره تکمیل استخر ورزشگاه شهید حقیری و تکمیل آسفالت باند دوم جاده اردستان به زواره است.

وی افزود: در این راستا هماهنگی‌های لازم با فرماندار اردستان انجام شده و بخشدار زواره موفق به تأمین مبلغ 5 میلیارد ریال از محل 3درصد نفت اعتبارات شهرستان شده است و همچنین مبلغ 2 میلیارد ریال از محل اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان طی دیدار نماینده شهرستان اردستان و فرماندار این شهرستان با مدیرکل اداره ورزش و جوانان اختصاص یافته است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با توافقی که با خیرین انجام داده‌ایم هرچه سریعتر شاهد افتتاح استخر زواره باشیم و همچنین  با قول مساعد وزیر راه و شهرسازی در رابطه با استفاده از فرصت قیر یارانه‌ای و پیگیری درخصوص تأمین اعتبار از محل اعتبارات ملی صورت گرفته، پروژه دو بانده کردن جاده اردستان به زواره به زودی راه‌اندازی شود.

در ادامه نماینده شهرستان اردستان و شورای منتخب شهر زواره از خانه سالمندان بنیاد خیریه سادات کشاورزی بازدید به عمل آوردند و با اعضای سالمند این مجموعه گفت‌و‌گویی انجام دادند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.