علی‌اصغر پورمحمدی:

ماه عسل پربيننده‌ترين برنامه جهان در زمان افطار است

توصيه ما هميشه به آقاي عليخانی و همكارانش اين است كه در انتخاب سوژه‌ها دقت زيادی بشود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دكتر علی اصغر پورمحمدی مدیر شبكه سه سیما با حضور در پشت صحنه ماه عسل درباره ویژگی‌های این برنامه و دوازده ساله شدن این برند تلویزیونی گفت: برنامه ماه عسل دوازده ساله است و در طول این سال‌ها فراز و نشیب‌های زیادی داشته و توصیه ما همیشه به آقای علیخانی و همكارانش این است كه در انتخاب سوژه‌ها دقت زیادی بشود. ما باید بدانیم كه پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون شاید در جهان در زمان افطار ماه عسل است و این خیلی خوب است كه در این لحظه‌های ناب و قدسی این برنامه تا این اندازه دیده می‌شود. بایداز این فرصت استفاده بهتری كنیم و هم حرف‌های بهتری بزنیم وهم آدم‌های مناسب تری را دعوت كنیم كه الحمدلله امسال این اتفاق افتاده است.


وی ادامه داد: نباید قانع باشیم و باید از این هم بهتر بشویم. اگر سال آینده زنده بودیم و شما بودید و ما هم این سمت‌ها را داشتیم امیدوارم بهتر از این كار كنیم.

 

پورمحمدی در پایان درباره طرح‌های نیكوكارانه ماه عسل و استقبال از كمپین آزادی زندانیان نیز گفت: ماه عسل سه سال است كه رویكرد نیكوكارانه هم پیدا كرده است، ماه عسل وارد این میدان شد و حالا موفق‌تر از همه شده و با اینكه تازه در این میدان شروع به گام برداشتن كرده اما گام‌های بلندی برداشته است.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار