ساری؛

دشمن به دنبال طرح دوم خاورمیانه بزرگ

طرح خاورمیانه بزرگ به برکت انقلاب‌اسلامی به شکست انجامید و امروز دشمن دنبال طرح دوم خاورمیانه بزرگ است.

دشمن به دنبال طرح دوم  خاورمیانه بزرگبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،   قشقاوی معاون وزیر امور خارجه در امور کنسولی، مجلس و ایرانیان، در سخنرانی روز قدس در مصلی جمعه شهرستان ساری گفت: به برکت انقلاب اسلامی طرح خاورمیانه بزرگ که در دوران جورج بوش مطرح شده بود به شکست انجامید و امروز به دنبال طرح دیگری در این زمینه هستند.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در منطقه، نماینده استکبار جهانی است. افزود: امروز رژیم اشغالگر قدس و امریکا به دنبال طرح دوم خاورمیانه بزرگ که آن نابودی و ناامنی در کشور‌های مختلف است، هستند که نمونه آن وضعیت عراق، سوریه و لیبی است، آن‌ها به دنبال ایجاد اختلاف در بین مردم هستند و جنگ مذهب‌ها را در منطقه راه‌اندازی کردند.
قشقاوی به حادثه تروریستی ۱۷ خرداد تهران اشاره کرد و افزود: داعش منطقی ندارد و با انجام عملیات تروریستی در کشور‌های مختلف به دنبال تخریب چهره اسلام است.
معاون وزیر امور خارجه در امور کنسولی، مجلس و ایرانیان گفت: حداقل ۶ هزار داعشی متعلق به قلب اروپا است، برخی مسلمانان آنجا بوده و برخی مسیحیانی هستند که به اسلام گرویده اند، مو بور‌هایی که نسل اندر نسل اروپایی بوده اند و مگر می‌شود استکبار جهانی پشت این جریان نباشد.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی به درجه تعالی و اقتدار رسیده است، افزود: منافع ملی ایران در گرو هویت ملی است و باید در چارچوب خط ولایت به آرمان و میراث امام و نامگذاری روز قدس پایبند بمانیم.
معاون حقوقی و کنسولی وزیر خارجه به حضور پرشور و گسترده مردم مازندران همگام با ملت ایران اسلامی در راهپیمایی امروز اشاره کرد و گفت:: حضور ملت در راهپیمایی روز قدس، خط بطلانی بر توطئه‌های استکبار است.
قشقاوی با اشاره به اقدام سپاه در موشک باران مواضع تروریست‌ها در سوریه گفت:: آنچه زده شد میانبرد بود و موشک‌های قوی مانده است.
وی افزود: برای حفظ ایران اسلامی به قدرت نرم دیپلماسی و قدرت سخت سپاه قدس و نیرو‌های نظامی نیاز داریم.
وی با بیان اینکه اساس و قوام جامعه به تجارت و صاحبان صنایع است افزود: اگر بخواهیم برابر استکبار بایستیم باید درآمد داشته باشیم، استکبار پول و درآمد دارد، انحصار بسیاری از کالا‌ها در اختیار صهیونیست‌ها قرار دارد.
انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.