شهرکرد؛

روز قدس نماد وحدت در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری گفت: روز قدس نماد وحدت و همدلی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

روز قدس نماد وحدت و همدلی در حمایت از مردم مظلوم فلسطینبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ آیت الله علیرضا اسلامیان به مناسبت روز جهانی قدس تأکید کرد: امام خمینی (ره) روز قدس را با هدف بیدارسازی مسلمانان جهان بنیان نهاد تا در سایه این بیداری، نقشه‌های دشمن نقش بر آب شود.

وی با بیان اینکه بیداری رمز موفقیت هر ملتی است افزود: روز قدس به عنوان یادگار ارزشمند امام راحل (ره) هم اکنون به سمبل و نماد وحدت و همدلی مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تبدیل شده است.

نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی برای ضربه زدن به ملت‌های آزادیخواه اضافه کرد: دشمن همواره می‌کوشد تا با ممانعت از بیداری مردم جهان، هداف شوم خود را پیش ببرد، اما مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس، دشمن را ناکام می‌گذارند.

اسلامیان افزود: آثار بیداری و بصیرت مردم چهارمحال و بختیاری را می‌توان با حضور گسترده و حماسی در صحنه‌های مختلف و از جمله راهپیمایی روز قدس مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس باید هر سال باشکوه‌تر برگزار شود.

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس صبح امروز جمعه ۲ تیرماه ۹۶ همزمان با سراسر کشور و با شرکت پرشور اقشار مردم روزه دار در ۱۷۳ نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

آخرین جمعهٔ ماه مبارک رمضان طی پیامی از سوی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، به عنوان «روز قدس» نامگذاری شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار