لقب جدید فرانسوی ها به کی روش: «آقای جام جهانی»

خبرگزاری فرانسه گزارش داد به مانند خوزه مورینیو که آقای خاص فوتبال اروپا است به کارلوس کی روش هم باید لقب آقای جام جهانی را داد.

لقب جدید فرانسوی ها به کی روش: «آقای جام جهانی»به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،خبرگزاری فرانسه دقایقی پیش یادداشتی را در مورد کارلوس کی روش تحت عنوان از دستیاری سرالکس فرگوسن سرمربی منچستریونایتد تا آقای جام جهانی منتشر کرد.

براساس این گزارش کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران نه تنها رکورد رساندن ملی پوشان ایرانی به جام جهانی فوتبال برای 2بار متوالی را در تاریخ ثبت کرد بلکه رکورد دیگری ثبت کرد که توجهی به آن نشد واین رکورد باورنکردنی حضور در 4 دوره جام جهانی به عنوان سرمربی با 3 تیم ملی مختلف است.

این گزارش می افزاید: «کارلوس کی روش در جام جهانی 2002 سرمربی آفریقای جنوبی بودودر سال 2010 کشورش پرتغال را در این رقابت ها هدایت کردواکنون 2 مرتبه است که به طور متوالی ایرانی ها را بدون مشکل خاصی به جام جهانی می رساند ولقب آقای تاریخ جام جهانی برازنده این تئورسین فوتبال جهان است.

این درحالیست که ایرانی هادر سال های 1978  آرژانتین و1998  فرانسه به جام جهانی صعود کرده بودند اما به سختی مجبور شدند در رقابت های پلی آف برابر  استرالیا در دیدارهای نفسگیر صعود لحظه آخری داشته باشند ودر سال 2006 نیز صعود به پیروزی برابر بحرین موکول شد.

باید توجه داشت کی روش ایران را به عنوان دومین تیم صعود کننده به جام جهانی 2018 روسیه معرفی کرد ودور از انتطار نیست که شگفتی ساز اصلی این جام جهانی این سرمربی پرتغالی باشد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۰۵ ۰۳ تير ۱۳۹۶
کارلوس کیروش غیر از اینکه انسانی احساساتی است . شخصی است ریاضی دان و منظم . اینکه تیم ملی با تاکتیک و تکنیکهای شخصی بازیکنان پیروز میدان میشه نشأت گرفته از همین علم ریاضی است که ذهن منظم کیروس داره . و احساسات رو به دور انداخته .
در تمام میدانهای رقابتکه کشور ما در آن شرکت داره . بابد همین احساسات رو دور انداخت و اون رو صرف خانواده کرد نه صرف پیروزیهای ملی
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۰۲:۳۸ ۰۳ تير ۱۳۹۶
هوش کیروش بعلاو استعدای ایرانی متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۱۷ ۰۳ تير ۱۳۹۶
درود بر کیروش
Iran (Islamic Republic of)
asa amen
۰۲:۱۱ ۰۳ تير ۱۳۹۶
آقای کی روش از شما ممنونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۳ تير ۱۳۹۶
بیا کیروشه کیروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۲ تير ۱۳۹۶
خیلی دمش گرم اسم ایران رو سربلند کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۲ تير ۱۳۹۶
یادمان نمیرود که مجری 20:30 همیشه بد کیروش رو میگفت
Iran (Islamic Republic of)
شفیعی
۱۸:۴۶ ۰۲ تير ۱۳۹۶
کی روش ، بهترین مربی است ک تیم ملی تا الان ب خودش دیده و بهتر از او هم نخواهد دید
خیلی منظم و قانونمند هستند
چیزی ک تیم ملی خیلی نیازمندش است
دمش گرم
آخرین اخبار