آخرین اخبار نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر فوتبال

سرخابی ها منتظر بازگشت جرارد و زیدان/بازیکن مازاد یحیی در سرزمین چشم بادامی ها/استقلال آخرین ضربه را به پرسپولیس می زند

تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتبال بعد از پایان لیگ شانزدهم، تلاش برای تقویت تیم خود را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتبال بعد از پایان لیگ شانزدهم، تلاش برای تقویت تیم خود را در دستور کار قرار دادند.  
 
در این میان برخی از تیم‌ها با جذب نفرات مطرح و باتجربه به دنبال کسب عنوان قهرمانی و حضور در رتبه‌های بالای جدول بوده و برخی از باشگاه‌ها نیز با توجه به بودجه و امکانات خود سعی دارند با جذب نفرات جوان تیمی آماده را برای باقی ماندن در لیگ مهیا کنند.

آخرین اخبار نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر فوتبال

استقلال:
آبی پوشان پایتخت با توجه به نتایجی که در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا گرفتند به دنبال تقویت تیم خود هستند. از سوی کادرفنی استقلال و اطرافیان این تیم اسامی مختلفی از بازیکنان مطرح می‌شود.
 
بازیکنان ورودی: سرور جپاروف، ، رامین رضاییان و جلال الدین ماشاریپوف  بازیکنان مد نظر استقلال هستند که در این میان حسن بیت سعید، مهدی قائدی، حسین حیدری، فردین نجفی، سجاد شهباززاده، داریوش شجاعیان، سینا خادم پور و پژمان منتظری با استقلال قرارداد امضا کرده اند.
 
بازیکنان خروجی: طا‌ها شریعتی، علیرضا سیار، کاوه رضایی و میعاد یزدانی رسما از جمع آبی پوشان پایتخت جدا شدند و بازیکنانی نظیر فرشید باقری، یعقوب کریمی، هرایر مگویان، محمدحسین کنعانی زادگان، لئوناردو پادووانی، وریا غفوری و بهنام برزای هم گفته می‌شود در لیست مازاد این تیم تهرانی قرار دارند.
 
استقلال خوزستان:
آبی پوشان خوزستان با توجه به مشکلات مالی که دارند نتوانستند رضایت هواداران خود را جلب کنند و با وجود جدا شدن پورموسوی سرمربی این تیم لیست مازاد این تیم مملو از اسامی بازیکن است و این یعنی قهرمانان سابق لیگ فقط خروجی دارند.
 
بازیکنان ورودی: تا این لحظه آبی پوشان اهوازی با عباس بوعذار،  موسی کولی بالی، حجت اسلامی و طالب ریکانی قرارداد بسته اند.
 
بازیکنان خروجی: مهدی مومنی، مهدی زبیدی، دانیال ماهینی، محمد طیبی، فرشاد سالاروند، حسن بیت سعید، علی اصغرعاشوری و پیمان شیرزادی بازیکنانی هستند که رسما از جمع آبی پوشان خوزستانی جدا شده اند، اما بازیکنانی نظیر آلوس نانگ، وحید شیخ ویسی هم با توجه به پیشنهاد‌هایی که از تیم‌های دیگر دارند خواهان جدایی از استقلال خوزستان شدند.
 
پارس جنوبی جم:
این تیم تازه جواز حضور در لیگ برتر هفدهم را بدست آورده است و برخلاف خیلی از تیم‌های لیگ برتری سعی کرده است با قدرت در بازار نقل و انتقالات فعالیت کند.
 
بازیکنان ورودی: واحد بخشی، مهدی عبدی، میثم تقی زاده، مهدی زبیدی، ابراهیم صالحی، احسان اسد زادی، احمد گوهری، ایمان سلیمی، محسن فروزان، محمد طیبی، فرشاد سالاروند و مجید علیاری  قرارداد خود را با این تیم به ثبت رساندند و مسئولان پارس جنوبی در حال مذاکره با علیرضا ابراهیمی هستند.
 
بازیکنان خروجی: از تیم پارس جنوبی فقط ۳ بازیکن به نام‌های محمود خمیسی، داود نوشی صوفیانی و کاظم حیات‌منش جدا شده اند.
 
پدیده: 
مسئولان تیم فوتبال پدیده برخلاف سایر تیم‌های لیگ برتری سعی کرده اند با چراغ خاموش در نقل و انتقالات حضور پیدا کنند.
 
بازیکنان ورودی: مصطفی احمدی، امین قاسمی نژاد، بابک حاتمی، اکبرصادقی، محمرضا خلعتبری و محمدمهدی مهدی خانی بازیکنانی هستند که در فصل نقل و انتقالات به تیم پدیده پیوستند. سه بازیکن دیگر پدیده از جمله سعید جلالی و عبداله حسینی دو ساله و حسین مهربان سه ساله قرارداد خود را تمدید کردند.
 
بازیکنان خروجی: مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده با حسن جعفری، کریم احمدی و یونس شاکری فسخ قرارداد کرد.
 
پرسپولیس:
سرخپوشان پایتخت برخلاف رقیب دیرینه خود فصل نقل و انتقالات را با قدرت آغاز کردند، اما رفته رفته سرعت گیر‌های مختلفی را پیش روی خود دیدند.
 
بازیکنان ورودی: ابتدای فصل نقل و انتقالات مسئولان پرسپولیس با گادوین منشا، شجاع خلیل زاده شایان مصلح و سیامک نعمتی ستاره‌های لیگ شانزدهم قرارداد امضا کردند و بازیکنان مانند امید عالیشاه، احمد نوراللهی و بشار رسن را به عنوان گزینه‌های احتمالی پیوستند به سرخپوشان پایتخت مطرح شد.
 
بازیکنان خروجی: رامین رضاییان، محمدامین آرام طبع، شهاب کرمی، سامان نریمان جهان، رضا کرملاچعب، حامد آقایی و  سروش رفیعی بازیکنانی هستند که از جمع سرخپوشان جدا شدند.
 
پیکان:
مجید جلالی مانند سال‌های گذشته سعی کرده است به دور از حواشی فصل نقل و انتقالات را طی کند.
 
بازیکنان ورودی: حجت حق وردی، سعید صادقی و مهدی مومنی تنها بازیکنانی هستند که جلالی برای ترکیب یازده نفره خود در فصل هفدهم در نظر گرفته است.
 
بازیکنان خروجی: طبق انتظار ستاره‌های تیم پیکان نظیر گادوین منشا، سیاوش یزدانی، سیامک نعمتی، حجت صدقى و شهریار مغانلو در پایان لیگ شانزدهم از این تیم جدا شدند.
 
تراکتورسازی:
خودروسازان تبریزی برخلاف ادوار گذشته لیگ که همیشه با قدرت در فصل نقل و انتقالات فعالیت داشتند به دلیل محرومیت از سوی فیفا با مشکلات جدی رو به رو شده اند.
 
بازیکنان ورودی: فرزاد حاتمی قرارداد خود را با تراکتورسازی امضا کرد.
 
بازیکنان خروجی: ادینیهو در ابتدای لیگ شانزدهم اعلام کرد که دیگر قصد بازی در لیگ ایران را ندارد و رسما از جمع سرخپوشان جدا شد. به غیر از ادینیهو ۳ بازیکن دیگر به نام‌های جاسم کرار، محمدرضا اخباری و سعید آقایی نیز از این تیم جدا شدند.
 
ذوب‌آهن:
سبزپوشان اصفهانی هم شرایط مساعدی را در فصل نقل و انتقالات تجربه نمی‌کنند و لیست خروجی این تیم شامل نام‌های بیشتری نسبت به لیست خروجی آن است.
 
بازیکنان ورودی: ذوبی‌ها با حمید بوحمدان و اسماعیل شریفات قرارداد امضا کردند و شنیده‌ها از منابع غیر رسمی حاکی از آن است که مسئولان این تیم با بختیار رحمانی، هرایر مگویان، وحید شیخ‌ویسی، سیدمجید حسینی، لوسیانو پریرا و علیرضا نقی زاده در حال مذاکره هستند.
 
بازیکنان خروجی: رضا شکاری، جری بنگستون،  حجت حق وردی و مهرداد قنبری  بازیکنانی هستند که به صورت رسمی از جمع سبزپوشان دیار نصف جهان جدا شده اند و زمزمه‌های جدایی احسان پهلوان هم از این تیم به گوش می‌رسد.
 
سایپا:
مسئولان سایپا با قدرت هر چه تمام‌تر وارد بازار نقل و انتقالات شدند و در همان ابتدا با علی دایی به عنوان سرمربی قرارداد امضا کردند.
 
بازیکنان ورودی: نارنجی پوشان لیگ برتری توانستند با محمدرضا اخباری، دانیال ماهینی، طا‌ها شریعتی، اسدی، عیاری، آرش رضاوند، محمد عباس زاده و محمد دانشگر قرارداد امضا کنند و به احتمال فراوان تا چند روز آینده مهرداد کفشگری هم به جمع  شاگردان دایی می‌پیوندد.  
 
بازیکنان خروجی: ابراهیم صادقی، محمدرضا خلعتبری، عزت اله پورقاز و کاظم برجلو بازیکنانی هستند که علی دایی اعلام کرده است که در لیگ هفدهم نیازی به آن‌ها ندارد.
 
سپاهان:
مسئولان سپاهان اصفهان در بازار نقل و انتقالات بسیار از ستاره‌های تیم خود را از دست دادند و سعی دارند که با جذب نفرات جایگزین تیم را احیا کنند.
 
بازیکنان ورودی: شاهین ثاقبی، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، عزت الله پورقاز، ساسان انصاری و سعید آقایی بازیکنانی هستند که مسئولان سپاهان توانستند با آن‌ها قرارداد امضا کنند.
 
بازیکنان خروجی: شجاع خلیل زاده،  فرید بهزادی کریمی،  علی احمدی، جلال عبدی، طالب ریکانی و روشندل،  سرور جپاروف و آرمین سهرابیان بازیکنانی هستند که از جمع زرد پوشان اصفهانی جدا شدند.
 
سیاه جامگان:
سیاه پوشان مشهدی شاید تنها تیمی است که کمترین فعالیت را در بازار نقل و انتقالات داشت.
 
بازیکنان ورودی: احسان پیرهادی، محمدحسین عین افشار، کریم احمدی، سبحان خاقانی، حسين مددی، یونس شاکری، دانیال موسوی، امیر حسین صالحی، محمد بائوج رضايی و بهتاش میثاقیان بازیکنانی هستند که به جمع سیاه پوشان مشهدی اضافه شده اند.
 
سپیدرود:
تیم تازه لیگ برتری شده سپیدرود توانسته است که شاکله اصلی تیم خود را حفظ کند و تنها به دنبال تقویت تیم خود باشد.
 
بازیکنان ورودی: حسین ابراهیمی، مهرداد جماعتی،میعاد یزدانی، ایمان صادقی، میلاد صادقیان، غلامرضا رضایی، عماد میرجوان، سیدمحسن حسینی، علی دهقان و توحید غلامی بازیکنانی هستند که به تیم تازه لیگ برتری شده سپیدرود پیوستند و به احتمال زیاد در چند روز آینده نیز مذاکرات مسئولان این تیم با آندرانیک تیموریان به نتیجه می‌رسد.
 
بازیکنان خروجی: تا این لحظه شایان مصلح به صورت رسمی از جمع سپیدرودی‌ها جدا شده است.
 
فولاد خوزستان:
فولادی‌ها برخلاف همشهری خود سعی دارند با قدرت در لیگ هفدهم ظاهر شوند.
 
بازیکنان ورودی: حمید گلزاری، رحیم زهیوی، آرش رمضانی، پیمان شیرزادی، علی اصغر عاشوری و ایمان مبعلی بازیکنانی هستند که با فولادی‌ها به توافق رسید اند و با سوشا مکانی مسئولان خوزستانی مذاکراتی را داشته اند.
 
بازیکنان خروجی: در ابتدای فصل نقل و انتقالات مهرداد جماعتی و ساسان انصاری از این تیم جدا شدند و اسماعیل شریفات و حمید بوحمدان هم به ذوب آهن رفتند. بازیکنانی مانند بختیار رحمانی، بهرام رشید فرخی، ماتیاس چاگو، مهرداد طهماسبی، میثم دورقی و  وحید طالب لو اعلام کرده اند که از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارند و می‌خواهند از این تیم خوزستانی جدا شوند.
 
گسترش فولاد: 
این تیم تبریزی که در فصل گذشته شرایط مساعدی نداشت ابتدا هوشنگ نصیرزاده را به عنوان مدیرعامل معرفی کرد هیات مدیره این تیم اعلام کرده است که سعی دارد با قدرت بیشتر در لیگ هفدهم حاضر شود.
 
بازیکنان ورودی: کاخابر کاخاشویلی، امین حاج محمدی، مهرداد قنبری، احمد زنده‌روح، علی زندوی، علی فتحیان، میلاد فخرالدینی و مسیح زاهدی بازیکنانی هستند که به طور رسمی با این تیم قرارداد بستند.
 
بازیکنان خروجی: مرتضی اسدی، بابک حاتمی، مصطفی اکرامی، محمد نصرتی، سیدمحسن حسینی و داریوش شجاعیان هستند که جمع این تیم تبریز جدا شدند.


نفت آبادان:
مسئولان تیم نفت برخلاف فصل گذشته با قدرت هرچه تمام‌تر وارد بازار نقل و انتقالات شدند.
 
بازیکنان ورودی: مرتضی اسدی، جاسم کرار، فرید بهزادی کریمی، داود نوشی صوفیانی، آگوستو سزار، امید جهانبخش، وحید اسماعیل بیگی، امین پورعلی، محمدجواد کردونی، مگنو باتیستا و لوسیانو پریرا بازیکنانی هستند که با تیم نفت آبادان قرارداد امضا کردند.
 ناصر سالاری، دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.
 
بازیکنان خروجی:  گوی هیان‌ کیم، رشید البی، برونو اولیویرا، علی صلاح هاشم، عقیل اعتمادی، مجتبی ممشلی، میلاد جهانی، امیر زلیکانی، محمد پورمحمد، بهادر عبدی، رضا نورمحمدی، حکیم نصاری، رضا نوروزی و مصطفی احمدی بازیکنانی هستند که از تیم نفت آبادان جدا شدند.
 
نفت تهران:
شاید بتوان به جرات گفت: تنها تیمی که هنوز نمی‌دانیم مدیرعامل و کادرفنی آن چه اشخاصی هستند نفت تهران است. نفتی که روزی یکی از مدعیان لیگ برتر بود.
 
بازیکنان ورودی: هنوز بازیکنی با این تیم وارد مذاکره نشده است و اکثر بازیکنان منتظر هستند وضعیت تیم نفت مشخص شود.
 
بازیکنان خروجی: با توجه به شرایط تیم نفت بازیکنانی نظیر آندرانیک تیموریان، احمد آل نعمه، محمد قاضی و ایگور پراهیچ اعلام کرده اند که می‌خواهند از این تیم جدا شوند و آرش رضاوند، رضا اسدی، رضا علیاری، عباس بوعذار، اکبرصادقی، میلاد فخرالدینی،توحید غلامی، سجاد شهباززاده، محمد دانشگر و ایمان مبعلی هم به طور رسمی از تیم نفت جدا شدند.
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار