ساری،

جانمایی ۸۴ درصد از زمین های منابع طبیعی مازندران

۸۴ درصد از زمین های منابع طبیعی مازندران در سیستم جامع کاداستر جانمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدحسن بهادر مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: از مجموع یک میلیون و ۵۹۲ هزار و ۳۱۵ هکتار اراضی منابع طبیعی استان یک میلیون و ۴۱۲ هزار هکتار آن در سیستم جامع کاداستر جانمایی و ۲۰۷ هزار و ۵۶۱ هکتار آن تثبیت شد.  

وی افزود:تاکنون ۷۹ درصد از مجموع مساحت بستر رودخانه‌ها به میزان ۹ هزار و ۴۳۶ هکتار و ۶۴ درصد از مجموع مساحت حریم رودخانه‌ها به میزان ۷ هزار و ۶۵۷ هکتار در این سیستم  جانمایی شد.

بهادر گفت: یکی از اقدامات مهم انجام شده در حوزه کاداستر استقرار ایستگاه‌های تحدید حدود مالکیت‌ها است که کمک شایانی به تحدید حدود دقیق مالکیت‌ها و اراضی خواهد کرد که قدم مهمی در شفافیت حقوق مردم و اثبات مالکیت‌ها است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران افزود: پردازش در لایه‌های حریم ۴۷ متری راه آهن و تأسیسات زیردریایی، فرودگاه‌ها، محدوده شهر‌ها، محدوده شهرستان‌ها و محدوده استان به صورت ۱۰۰ درصد انجام شد و پردازش سایر بخش‌ها با سرعت و دقت ادامه دارد.

بهادر گفت: اراضی منابع طبیعی شهرستان کلاردشت که همیشه با بیشترین هجوم زمین خواران مواجه بود، به طور کامل جانمایی، تثبیت و سند آن صادر شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار