سنندج؛

تجهیز وآمادگی ۲۸ مدرسه برای اسکان مسافران تابستانی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج گفت: آموزش و پرورش ۲۸ مدرسه را به عنوان ستاد اسکان مسافران تابستانی با کیفیتی بالا آماده و تجهیز کرده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سید فواد حسینی ظهر امروز در جلسته ستاد خدمات سفر های تابستان که در فرمانداری با حضور مدیران دستگاه های شهرستان سنندج برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش نیز امسال به مانند هرسال در خدمت ستاد سفر های تابستانه به منظور اسکان مسافران خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج  گفت: ۲۸ مدرسه برای اسکان مهمانان در نظر گرفته شده است، که کیفیت و سطح خدمات در تابستان امسال با سال های گذشته قابل مقایسه نیست و از سطح بسیار خوبی برخوردار است.

حسینی گفت: امسال به دلیل اینکه تنها یکی از نواحی ارائه خدمات می کند اقلام مورد نیاز اتاق ها به صورت کامل خواهد بود و تمام اتاق ها از تلوزیون ویخچال بهره خواهند برد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج عنوان کرد: در ایام نوروز سال جاری ۸۱۰ تخت توسط مهمان پذیر ها هتل ها فراهم شده بود که آموزش و پرورش به تنهایی اسکان بیش از پنج هزار نفر را در این ایام فراهم و کمبود تخت هتل ها ومهمانپذیر ها را جبران کرد.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.