مشهد؛

زیارت گروهی مبداء به مبداء و کرامت رضوی دو طرح در راستای توسعه زیارت است

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: زیارت گروهی مبداء به مبداء و کرامت رضوی دو طرح مهم و اصولی در راستای توسعه و تعمیق زیارت است.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،محمد حسن واحدی در نشستی با مدیر کل تامین اجتماعی استان خراسان رضوی گفت: فراهم آوردن زمینه زیارت گروهی برای تمام اقشار جامعه یکی از اولویت های مهم حوزه زیارت در استانداری است.

 

وی افزود: وجود بارگاه منور ثامن الحجج(ع) در مشهد مقدس نعمتی عظیم است که تمام مسئولان این استان به عنوان خادم الرضا(ع) باید شاکر آن باشند و در توسعه فرهنگ زیارت و تعمیق آن از هیچ کوششی دریغ نکنند.

معاون استاندار گفت: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی و تعامل تمامی دست اندرکاران، زمینه زیارت را برای همه هم میهنان عزیزمان در داخل و خارج از کشور فراهم کنیم.

 

مدیر کل تامین اجتماعی استان به عنوان مجری طرح کرامت رضوی گفت: مخاطبان این طرح جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی و مستمری بگیران این سازمان هستند.

 

وی گفت: جامعه هدف در سطح استان خراسان رضوی186 نفر و در سطح کشور 3 میلیون نفر هستند و این طرح به صورت زیارت گروهی اجرا می شود که در میان گروه ها زیارت اولی ها نیز حضور دارند.

 

انتهای پیام// م.م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.