انوشا شاهقلی: شرایطم را بپذیرند به تیم ملی برمی گردم

تنیسور مطرح کشورمان در جدید ترین اظهارات خود در مورد جدایی از تیم ملی شرط جالبی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ انوشا شاهقلی در دیدار فینال  رقابت های تنیس جام رمضان موفق  شد  عنوان قهرمانی را کسب کند.

در پایان این مسابقه ، انوشا شاهقلی از تهران با نتیجه ( 4-6 و 4-6 ) معین محمدی از کرمان را شکست داد و عنوان قهرمانی نهمین دوره مسابقات تنیس جام رمضان ( جام شهید حسین بنی اردلان) را از آن خود کرد. اشکان شکوفی و امیر حسین بادی نیز مشترکا سوم شدند.

 انوشا شاهقلی تنیسور 36 ساله کشورمان  بسیار باانگیزه است و در حال حاضر تمرینات خود را با مربی کرواسی پیگیری می کند.شاهقلی در تابستان سال گذشته به تیم ملی دعوت نشد اما وی همچنان تنیس را با قدرت دنبال می کند.

انوشا شاهقلی،درباره مسابقات جام رمضان تنیس و وضعیت تنیس کشور به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات جام رمضان،یکی از جذاب ترین مسابقات سال به شمار می رود.از سه ماه پیش برای این مسابقات  با آنتونیو وئیچ که اهل کرواسی است  تمرین کرده بودم و با آمادگی کامل در مسابقات جام رمضان شرکت کردم.

ویرایش///

آنتونیو تنیسور بزرگیست

وی درباره آنتونیو وئیچ ادامه داد: آنتونیو، تنیسور بزرگی است و از تمرین کردن با او لذت می برم.آنتونیو  بارها در مسابقات دیویس کاپ کرواسی شرکت کرده است و بازیکن حرفه ای و مثبتی به حساب می آید.

شاهقلی درباره عملکرد معین محمدی،حریف جوانش در این مسابقات عنوان کرد:معین محمدی که از کرمان در این مسابقات شرکت کرده بود در  شب پایانی مسابقات جام رمضان رو در روی من قرار گرفت.این بازیکن، تنیس را به خوبی می شناسد و به طور حتم  آینده خوب و درخشانی در انتظار اوست.

ویرایش///انوشا شاهقلی: شرایطم را بپذیرند به تیم ملی برمی گردم

 

بی احترامی در تیم ملی را نمی پذیرم

تنیسور کشورمان درباره عدم حضورش در تیم ملی بیان کرد: زمانی که خیلی از مسائل در تنیس عوض نشود به تیم ملی برنمی گردم.متاسفانه احترام ها در این رشته ورزشی حفظ نمی شود.احترام باید دو طرفه باشد.من عاشق کشورم هستم و هر کمکی که از دستم برآید برای تنیس ایران انجام می دهم.

امیدوارم روزهای خوب به تنیس برگردد

شاهقلی ادامه داد:درباره وضعیت فعلی تنیس دخالت نمی کنم اما دوست دارم روزهای خوب به تنیس کشور بازگردد.برای مجید شایسته،رئیس فدراسیون تنیس احترام زیادی قائل هستم و از زحمات وی  تشکر می کنم .

انتهای پیام/

تمرینات انوشا شاهقلی با قهرمان تنیس کرواسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار