اهواز؛

جشنواره جلوه‌ گاه اثر و اندیشه میزبان آثار خوزستانی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان از راهیابی 4 اثر از استان به جشنواره جلوه‌ گاه اثر و اندیشه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اردشیر شجاعی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به ارسال حدود 40 اثر از آموزگاران استان در جشنواره آموزشی "جلوه‌ گاه اثر و اندیشه" اظهار کرد: از این تعداد، 4 اثر موفق شدند به مرحله کشوری جشنواره راه یابند.

 

وی گفت: جشنواره جلوه‌گاه اثر و اندیشه با هدف کیفیت ‌بخشی و ارتقای سطح کیفی دانش معلمان چندپایه، امسال برای دومین‌بار در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

شجاعی با بیان اینکه این جشنواره هرساله در 3 محور در سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود، اذعان داشت: طراحی و تدریس در کلاس‌های چندپایه با محوریت تلفیقی، تدوین برنامه سالانه و آینده‌پژوهی و ساخت وسایل کمک‌آموزشی محورهای سه‌گانه جشنواره جلوه‌گاه اثر و اندیشه هستند.

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: از حدود 40 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره، 4 طرح به مرحله کشوری راه پیدا کردند و 4 طرح دیگر نیز به‌عنوان طرح‌های برتر استانی شناخته شدند.

 

وی بیان داشت: در محور طراحی و تدریس در کلاس های چندپایه با محوریت تلفیقی 20 اثر، در محور تدوین برنامه سالانه و آینده‌پژوهی سه اثر و در محور ساخت وسایل کمک آموزشی نیز 15 اثر به دبیرخانه استانی جشنواره رسیده است.

 

اردشیر شجاعی درخصوص زمان‌بندی این جشنواره، خاطرنشان کرد: جشنواره در سطح استانی از 20 آذرماه 95 آغاز شده و 30 فروردین‌ماه امسال به پایان رسید؛ مرحله کشوری این جشنواره مهرماه سال جاری در خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.