آغاز عمليات پروازهای تابستانی/ صدور مجوز بيش از 90هزار و 550 پرواز برنامه ای و فوق العاده

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز پروازهای تابستانی امسال خبرداد و گفت: مجوز بیش از 90هزار و 550 سورتی پرواز به صورت برنامه ای و فوق العاده برای ایام تابستان صادر شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور، «رضا جعفرزاده» اظهارداشت: از این تعداد 62 هزار و 960 پرواز برنامه ای، 2 هزار و 368 پرواز فوق العاده در مسیرهای داخلی و 19 هزار و 870 پرواز برنامه ای و پنج هزار و 357 پرواز فوق العاده در مسیرهای بین المللی است.


وی افزود: شرکت های هواپیمایی ملزم هستند به منظور سهولت دسترسی به نرخ های بلیط پروازها در مسیرهای مختلف، لیست نرخ های آنالیز شده و نهایی را از طریق وب سایت های رسمی خود و یا دفاتر خدمات مسافرت هوایی در اختیار متقاضیان قرار دهند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه امکان اعتبار سنجی بلیت هواپیما از طریق سایت سازمان و انجمن شرکت های هواپیمایی فراهم شده است بر لزوم اهتمام بیشتر شرکت های هواپیمایی و مراکز توزیع بلیت هواپیما به توصیه های دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد.

جعفرزاده اجرای دستورالعمل حقوق مسافر توسط شرکت های هواپیمایی را الزامی دانست و گفت: سازمان هواپیمایی کشوری ملاک عملکرد شرکت های هواپیمایی را رعایت حقوق مسافران و جلب رضایت آنها می داند.

وی با بیان اینکه اکیپ های نظارتی در ایام تابستان افزایش می یابد، تاکید کرد: سازمان هواپیمایی کشوری در راستای نظارت‌های دقیق بر فروش بلیت هواپیما به خصوص در ایام پیک سفرها که تقاضا در این بخش بالاست، تلاش می‌کند بررسی‌های جامعی داشته و نظارت های بیشتر و منسجم تری اعمال کند.

جعفرزاده اظهار داشت: متقاضیان خرید بلیت هواپیما نسبت به تهیه بلیت هواپیما از مراکز و سایت های غیر مجاز خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و فروش بلیت خارج از نرخ ارائه شده توسط شرکت های هواپیمایی از سوی دفاتر خدمات مسافرت هوایی دارای مجوز بند (الف) می توانند از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir اقدام و یا در صورت لزوم با شماره تلفن های 229-329-66078700 دفتر تماس گیرند تا برای رسیدگی به شکایت آنها اقدام لازم صورت گیرد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار