اجتماع صنفی مقابل سازمان منطقه آزاد اروند

کارگران منطقه 2 شهرداری آبادان در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق مقابل سازمان منطقه آزاد اروند تجمع کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛بیش از 70 نفر از کارگران شاغل در بخش های خدمات شهری شهرداری منطقه 2 آبادان در اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه حقوق و مزایای امروز برای دومین روز مقابل سازمان منطقه آزاد اروند تجمع صنفی برگزار کردند.

کارگران معترض منطقه 2شهرداری آبادان که روز گذشته روبروی ساختمان این شهرداری اجتماع صنفی برگزار کرده بود، امروز نیز روبروی سازمان منطقه آزاد اروند اجتماع کردند.

آنها در این خصوص گفتند:سه ماه است که حقوق نگرفته و همزمان با عید فطر نمی توانیم چگونه در چشم های خانواده خود نگاه کنیم.

کارگران معترض اظهار داشتند:در هوای گرم و شرجی آبادان از صبح تا دیر وقت، مشغول نظافت و کار هستیم به امید آنکه حداقل برای خانواده روزی حلال ببریم، ولی همین حقوق کم نیز به موقع پرداخت نمی شود و ما شرمنده فرزندان خود هستیم.

این کارگران افزودند:روز گذشته نیز مقابل شهرداری منطقه 2 آبادان اجتماع کرده و با قول مسئولان در پرداخت حقوق به سرکار خود برگشتیم ولی خبری از حقوق نشد و برخی از مسئولان ما را تهدید به اخراج کردند.

معاون شهردار منطقه 2 آبادان که روز گذشته 'شنبه' قول پرداخت حقوق این کارگان را طی 24 ساعت داده بود گفت:این کارگران زیر نظر سازمان منطقه آزاد اروند هستند ولی از روز گذشته مدیر عامل پسماند شهرداری آبادان در پی رفع مشکل آنها است.

مکی شجیرات اظهار داشت:حقوق و مزایایی آنها از طرف سازمان منطقه آزاد اروند در اختیار شهرداری آبادان و سپس به پیمانکار مربوطه برای پرداخت به کارگران تحویل می شود.

وی افزود:هرگز کارگران را تهدید به اخراج نکردیم و با دستور شهردار به دنبال رفع مشکل آنها هستیم.

انتهای پیام /د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.