اهواز؛

برگزاری نماز عید فطر در ۲ هزار مسجد خوزستان

نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در ۲ هزار مسجد در سطح استان خوزستان برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا عباسی، مسئول امور مساجد اداره‌ کل تبلیغات اسلامی خوزستان در این خصوص بیان کرد: مراسم نماز عید سعید فطر صبح دوشنبه ۵ تیرماه در مساجد استان خوزستان اقامه خواهد شد.

 

وی گفت: این مراسم باشکوه به میزبانی ۲ هزار مسجد در سطح استان اقامه می‌شود که از این تعداد ۹۰ مسجد در اهواز میزان این مراسم معنوی هستند.

 

عباسی با بیان اینکه نماز عید فطر ساعت ۷ صبح امروز دوشنبه اقامه می‌شود، اذعان داشت: این مراسم در فضایی که از روزهای قبل برای برگزاری نماز مهیا شده با حضور مسئولان و هیات امنای مساجد برگزار می‌شود و پیش از اقامه نماز ادعیه مختص روز و پس از آن تکبیر و تهلیل برگزار خواهد شد.

 

مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: در اکثر شهرهای استان از سوی پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) صندوق‌هایی جهت دریافت زکات فطریه نمازگزاران مستقر شده است.

 

وی افزود: نمازگزاران ساعت ۷ در مساجد حضور داشته باشند و افرادی که بعد از این ساعت در مساجد حضور پیدا می‌کنند حتماً زیرانداز همراه خود بیاورند تا بتوانند از این مراسم معنوی بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.