نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور و با حضور گسترده مردم مومن و متدین در بافران و به امامت حجت الاسلام حبیبی استاد دانشگاه و حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهانمردم خداجو و ولایتمدار بافران امروز (دوشنبه) پس از یک ماه میهمانی پروردگار و روزه داری، در صفوف به هم پیوسته، نماز عید سعید فطر را با شکوه خاصی در بافران به امامت حجت الاسلام حبیبی اقامه کردند.
در این نماز باشکوه که با حضور هزاران نفری مردم بافران در صفوف گسترده و منظم جلوه‌ای بسیار زیبا به خود گرفته و پرشورتر شده بود استاد حوزه و دانشگاه پس از اقامه نماز عید به ایراد خطبه پرداخت.
حجت الاسلام حبیبی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اظهار داشت: زیبایی عید سعید فطر، پاداش شکرانه یک ماه تقوا و بندگی، سجده عبودیت است.
وی ماه رمضان، میدان مسابقه ای دانست که انسان مومن در عرصه های مختلف عبادی، سیاسی، اقتصادی و غیره مردم مورد امتحان قرار می گیرد.
این استاد حوزه و دانشگاه از صاحبان تقوی ، بعنوان برندگان واقعی مسابقه رمضان یاد کرد و افزود: کسانی که خود را در این عرصه ها آلوده به گناه نکردند پیروز میدان عبودیت هستند.
وی با اشاره به اینکه تقوا بهترین زاد و توشه الهی است بیان کرد : امروز کسانی هستند که تقوا را با خود به یدک می کشند، تا هم آخرت خود را حفظ و هم وحدت ، یکرنگی و یکدلی را برای جامعه اسلامی به ارمغان آورند.
حجت الاسلام حبیبی همنشینی و انس با قرآن را از ثمرات والای ماه مبارک رمضان بیان کرد و ادامه داد: باید با تمسک به این انس و همنشینی برای همه عمر توشه برداشت.
وی در پایان به حضور گسترده و وصف‌ناپذیر مردم در روز جهانی قدس اشاره کرد و بیان داشت: این حضور میلیونی مردم مسلمان سراسر جهان در این راهپیمایی نشان‌دهنده مخالفت مسلمانان با برخی از حکام اسلامی است که با صهیونیسم و استکبار جهانی هم‌صدا شده‌اند.

 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.