سرمربی تیم جودو پاس قوامین خراسان رضوی:

لیگ جودو امسال هم برگزار نشود باید فاتحه این رشته را بخوانیم

اصغر آهنی گفت: امیدوارم لیگ جودو پس از 2 سال وقفه برگزار شود در غیر این صورت باید فاتحه این رشته را بخوانیم.

اصغر آهنی فریمانی در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد برگزاری رقابت های لیگ جودو پس از وقفه ای  2ساله اظهار داشت: سال گذشته تیم ما طبق روال دوره های  قبلی لیگ جودو نخستین تیمی بود که برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرد و حتی مدارک مان را هم برای مسئولان سازمان لیگ جودو ارسال کردیم اما متاسفانه به دلایلی نامعلوم رقابت ها برگزار نشد. اگر امسال هم مسابقات لیگ جودو در زمان مقرر برگزار نشود، به نوعی باید فاتحه این رشته را بخوانیم.

وی افزود: درصورتی که مسابقات لیگ جودو حتی برای چند روز هم انجام شود، مطمئنا جذابیت و پویایی این رشته افزایش می یابد اما متاسفانه در 2 سال اخیر این اتفاق رخ نداد. امیدوارم امسال دیگر شاهد چنین اتفاقی نباشیم.

سرمربی تیم جودو پاس قوامین خراسان رضوی درباره نفرات شرکت کننده این تیم در لیگ جودو گفت: تیم ما در دوره قبلی توانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. امسال هم تلاش می کنیم تا با حضور جودوکاران ملی پوش از قهرمانی خود دفاع کنیم.

وی درباره عملکرد تیم ملی جودو کارگران در مسابقات جهانی لتونی بیان کرد: به دلیل اینکه در لتونی حضور نداشتم، نمی توانم درباره کیفیت مسابقات اظهار نظر کنم اما قطع به یقین کسب مدال های رنگارنگ در میادین بین المللی از سوی جودو کاران جوان،بزرگسالان و کارگران نشان از پیشرفت این رشته می دهد.

سرمربی تیم جودو پاس خراسان رضوی در پایان اظهار داشت:تیم ما نزدیک به 15سال است در مسابقات لیگ جودو حضوری فعال دارد. از طرفی امیدوارم تلاش مربیان تیم ها هم از سوی مسئولان فدراسیون بی پاسخ نگذاشته شود و از آن ها در طول رقابت های لیگ قدردانی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار