دیدار تیم های فرش آرا مشهد و آذرخش بندر عباس به دلیل عدم حضور تیم بندر عباس لغو شد.

دیدار افتتاحیه لیگ برتر فوتسال لغو شدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حالی که قرار بود از ساعت ۱۸ امروز دیدار افتتاحیه لیگ برتر فوتسال بین دو تیم فرش‌آرا مشهد و آذرخش بندرعباس در مشهد برگزار شود، این دیدار لغو شد.

تیم فوتسال آذرخش در حالی که در هتل حضور داشت در اعتراض به اینکه مجوز بازی سه نفر از بازیکنانش از سوی کمیته فوتسال صادر نشده به ورزشگاه نرفت و به اين ترتیب اولین دیدار لیگ برتر فوتسال سال ۹۶ لغو شد.

کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال در خصوص لغو دیدار نخست لیگ برتر فوتسال در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرونده این دیدار به کمیته انضباطی خواهد رفت و  آنجا در مورد این دیدار تصمیم گیری خواهد شد، روز گذشته جلسه توجیحی این بازی با حضور تمامی مجموعه 2 تیم برگزار شد و هر 2 طرف بدون مشکل صورت جلسه را امضاء کردند اما امروز به دلیل برخی مشکلات از جمله ثبت نکردن 2 بازیکن غیر قانونی تیم آذرخش و مشکلات بین این 2 تیم این بازی لغو شد.

وی در خصوص مشکلات بازیکنان جدید آذرخش عنوان کرد: بازیکنان جدید آذرخش برگه خروج از استان و تصویه حساب نداشتند و امکان ثبت آنها وجود نداشت.

سلیمانی در خصوص مشکلات تیم دبیری تبریز گفت: دبیری هر روز یک تصمیم در خصوص انتقال امتیاز می گیرند و ما نمی دانیم دقیقا چه کسی در این تیم تصمیم گیرنده است، اما امتیاز این تیم دیگر ارزشی ندارد و حتی اگر آن را انتقال دهند تیم دیگر نمی تواند از آن استفاده کند.

دبیر سازمان لیگ فوتسال در انتها در مورد مابقی دیدار های هفته نخست خاطر نشان کرد: طبق صحبت های که با مسئولان دیگر تیم ها انجام داده ایم تمامی بازی ها طبق برنامه انجام می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار