مشهد؛

تشکیل جلسه اضطراری ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان درگز

با توجه به استقبال مسافران و گردشگران از منطقه نمونه گردشگری چهلمیر در عید سعید فطر جلسه اضطراری ستاد اجرایی خدمات سفرویژه تابستان شهرستان درگز در محل منطقه نمونه گردشگری چهلمیر تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،حسن کاظمی معاون فرمانداری درگز گفت: به دلیل جاذبه‌های گردشگری بکر و اقلیم مناسب شهرستان درگز بویژه منطقه نمونه گردشگری چهلمیر هرساله در تعطیلات نوروز، تابستان و ایام تعطیلات رسمی کشور این شهرستان میزبان حجم بسیار بالایی از مسافران است که نیاز به خدمات دهی و اقدامات مناسب مجموعه‌های دولتی و غیردولتی شهرستان به عنوان میزبان می‌باشد.


سرهنگ نیک بخت معاون فرماندهی انتظامی شهرستان درگز افزود: تدابیر لازم جهت برقراری نظم و امنیت مسافران اندیشیده شده است وهمکارانم در فرماندهی انتظامی، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی و کلانتری‌ها در حال انجام وظیفه می‌باشند و مسافران با آسودگی خاطر می‌توانند از جاذبه‌های گردشکری شهرستان لذت ببرند.


غلامحسین ندری رییس اداره صنعت و معدن شهرستان نیز گفت:هماهنگی‌های قبلی با اصناف بویژه مراکز توزیع ارزاق عمومی صورت گرفته تا در ایام تعطیلات عید سعید فطر که شهرستان میزبان حجم بسیار بالایی ازسفر‌های تابستانی است مسافران جهت تهیه ارزاق عمومی خود با مشکل مواجه نشوند.


در ادامه جلسه سایر مسائل همچون بهداشت، محیط زیست، راهنمایی و رانندگی، ترافیک جاده‌ای، راه و راهداری، اورژانس، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و ... با حضور مسئولین و کارشناسان مربوطه بررسی شد ضمن اینکه از منطقه نمونه گردشگری چهلمیر بازدید شد و نواقص و کاستی‌ها به مسئولین مربوطه گزارش شد تا در اسرع وقت برطرف شود.


انتهای پیام// ز.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار